Jeg er en gutt fra Nord-Trøndelag, har nesten vokst opp med mc siden min far alltid har hatt en sykkel. Når jeg ble 15 bestemte jeg meg for å kjøpe min egen sykkel til konfen. Så dagen etter dro jeg å så på en sykkel Aprilia rs 125 Racing 1997 mod. Den så ikke helt bra ut når man kom nærmere. Dårlig lakkerings jobb noen små riper i tanken osv. Men jeg bestemte meg for å kjøpe denne sykkelen jeg ga 15000 for den, det jeg ikke visste var at den var full effekt, dette fant ikke jeg og min far ut før vi hadde kjørt den litt, den måtte kjøres inn siden det var en ny overhalt motor. Det var ikke noe spesielt feil med bare at den var fulleffekt. Når jeg først prøvde følte jeg meg på en måte fri å kjente at jeg var sinnsykt fornøyd med kjøpet! Han jeg kjøpte den av sa at det var lekkasje i bensinkranen. Så jeg tok av tanken å så va det var, så ikke noe spesielt, så jeg skiftet ut bensinslangen og bensin klipa å da ble alt helt greit. Har aldri hatt noe problem med sykkelen halt funker som det skal (hittil hvertfall). Den er også veldig lettstartet trykker så vidt inn elstarten så starter den. Jeg har ikke så mange bilder fra jeg først kjøpte den for jeg tenkte aldri å opprette en tråd om denne.

Det står ghostrider på den for at forrige eiers far kjente noen folk fra oslo eller noe sånt så den gikk hvertfall 190 før på flata sier de.. Vet ikke hvor fort den går den dag i dag men det går jo alltids an å finne ut

Slik så sykkelen ut når jeg kjøpte den.
Det jeg har gjortDet jeg har bestiltDet jeg kanskje skal gjøreLakkert de ytterste holkene på styretSatt på rød rimtapeog lakkert noen små deler til.Satt på noen billige blinklys fra biltema fram..Røde skurer til kåpen og vindskjermenRøde Angel eyesFjerne Ghost Rider klistermerketLakkere tanken på nytt i matt svartKjøpe nytt speedometerLakkere bremsekaliper rødBytte ut vindskjermbestille nytt sete i rødtSette på xenonlakkere blinklys fram matt svartSlik ser sykkelen ut midlertidig:

Har ikke flere bilder atm men det blir!!
Skal ta flere bilder etter helga når jeg har fått på Angel eyes og røde skruer.

Så, hva synes dere ? :-D