Får håpe det er luftfilter i den orginalt ja
Eplejus: Du mener vell at han kan sette på Powerfilter ?
Oppå luftfilterboksen er den en "snorkel" med 2 luftrør, den ene er tett. Så kan du ta en kniv og bare skjere ut denne plomberingen ( IKKE VANSKELIG ).
Det står på dysen hvor stor den er ( eksempel fra eplejus: 130 )
Du kan godt skjekke dysen for sikkerhets skyld

Ta ut luftfilteret, så løsner du forgasser litt ifra gummimanifolden. Da har du mulighet til og snu forgasseren litt, UNDER forgasser er den en stor bolt (MIN ER I FARGEN GULL), PÅ denne bolten sitter dysen ! Skur ut bolten ( SITTER OFTE GANSKE GODT, TA I ) på enden av den bolten sitter dysen, skru bolten helt ut. Om du vil ha ut dysen, så tar du ett flatt skurjern i sporet på dysen mens du holder pipen du løsten bolten med. Dysen er skrudd inni bolten. ( KAN SITTE GANSKE GODT DEN OGSÅ

.
RAVE 1 eller 2 og større forgasser er ikke noe du må ha nei

. Effektanlegg/fp-anlegg, dyse opp, fjerne cdi-sperra, fjerne luftfilterblomberingen ( 130 dyse blir for stort,jeg vil anbefale 125-128 ) og bytte til en kaldere plugg BR9EG. Men om du også skal ha RAVE må du gå opp ett par hakk i dyse og en ENDA kaldere plugg (BR10EG). Med dette oppsettet er sykkelen din FP/FREEPOWER og du vil få en merkbar forskjell ! jo høyere tall, jo kaldere plugg, ORG er BR8ES
Håper dette hjalp deg litt !

Bare rett meg om jeg har gitt noe feilinfo !