Tenker mest på en aprilia sx 50, men har ikke peiling på modell og sånt :P Noen anbefalinger eller erfaringer ? også hva er toppfarta på flata med en orginal sx 50? Hva skal jeg kjøpe?
Hva skal jeg kjøpe?
Hei jeg tenker på å kjøpe moped om en stund (tar vel lappen i januar neste år) og tengte å skaffe litt info nå om hva jeg skal kjøpe da
Tenker mest på en aprilia sx 50, men har ikke peiling på modell og sånt :P Noen anbefalinger eller erfaringer ? også hva er toppfarta på flata med en orginal sx 50? 
Tenker mest på en aprilia sx 50, men har ikke peiling på modell og sånt :P Noen anbefalinger eller erfaringer ? også hva er toppfarta på flata med en orginal sx 50? - pepsimaxguy
- Gold
- Sted: Bergen/Åsane
Re: Hva skal jeg kjøpe?
Kjøp deg Aprilia rs 50! Veldig fine sykler
Men om du skal ha deg noe å leke med så kjøp cross. De fleste 06-11 mopeder har samme motor. De fleste har vell am6 og derbi motor 
Derbi Senda x-race. Solgt.
Aprilia Rs 125. Solgt.
The Only B Word You Should Call A Girl Is Beautiful. Bitches Love To Be Called Beautiful.
Aprilia Rs 125. Solgt.
The Only B Word You Should Call A Girl Is Beautiful. Bitches Love To Be Called Beautiful.
Jeg ville kjøpt Aprilia RS50, Sjekk tråden min så ser du ett eksempel på hvor fine de kan bli 
Har alltid sjølv synest at moped skal være i "crosser" style altså sm/cross, men det er jo smak og behag 

KTM EXC 300 10
KTM EXC 125 08
BMW E39 540Ia 97
x:
Yamaha YZ 250 05
Aprilia RS 125 06
KTM EXC 125 08
BMW E39 540Ia 97
x:
Yamaha YZ 250 05
Aprilia RS 125 06
Må nok si meg enig med Magnus her. Tar seg best ut som SM-sykkel for min del. 
Har en bekjent av meg som kjører Aprilia SX50, for en moped!
Nødt til å være en av de peneste mopedene du finner!

Har en bekjent av meg som kjører Aprilia SX50, for en moped!
Her skal det stå noe fornuftig.
Jepp
tenker mest på en sm sykkel 
tenker mest på en sm sykkel Re: Hva skal jeg kjøpe?
kjøp deg sm sykkel så hiver du på knaster å spinner ute å koser deg i snøen hele vintern
når sommern kommer så hiver du bare på sm dekk igjen 
når sommern kommer så hiver du bare på sm dekk igjen rs 1999 mod: tatt cdi, 28 mm gasser og innsug, fp annleg, 130 dyse, powerfilter, rave 1
min tråd:
sitat:Nei napp meg i løken og kall meg Harrald!
F*en dette ble jo døds fett! 
min tråd:
sitat:Nei napp meg i løken og kall meg Harrald!
Kjøp deg SX du ! 

Aprilia RS250 1998mod.
(X) :Aprilia RS125 SBK black 2003mod.<3

(X) :Aprilia RS125 SBK black 2003mod.<3