navnet er Eirik Andre Stange, har vært lengep å forumet, men har aldri orka å skrive på ``Din tråd``
om sykkern min, fordi jeg hadde en NSR før, så jeg lot værra å legge den ut, la bare ut noen bilder
Ja, jeg kjørte NSR, men så begynte jeg å bli lei av den, syntes det var best å selge den før den runda 30000 km, og før sykkern lå i deler
Så fatter kjenner en verkested fyr fra Østfold, han hadde en Aprilia RS 125 2006 modell inne.
Den hadde vært i asfalten med, så han hadde satt på alt av kåper å de andre tinge som hadde gått til søren. Jeg å fatter kjørte til Askim for å se på sykkern, jeg bestemte meg med en gang, fatter var faktisk enig med det at jeg fikk lov å kjøpe den.
Han pleier å værra litt gnien på å kjøpe ting med en gang, men den var rett å slett STRØKEN
SÅ etter 2 uker sånn cirka, så henta jeg sykkern.
Det var bare noe helt annet enn NSR, var et helt annet racing prek på RS.
SÅ etter jeg hadde kjørt 1 mil fra Askim så smalt det noe helt sykt.. Hele sykkern rista som søren, jeg stoppa, ringte te verkstede at det var noe galt.
Jeg kjørte til verkstede, så fant han ut at vibrasjons dreva(platikk drev, aner ike hva de heter) haddde gått i filler, så da var det å bare å kjøre hjem UTEN sykkel, var forbanna, men etter 2 dager så var sykkern klar igjen
Kom hjem i garasjen, da var det å kleppe bort CDI broa å ta luftfilter plomba.
Av trim har jeg desverre ikke datt på ennå(penge mangel) men blir satt på slutten av juli eller litt før.
sykkern har nå gått 5500 KM, den hadde gått 3000 KM når jeg kjøpte den..
den er rett å slett deilig å kjøre
SÅ kom den dagen jeg sklei på OLJE
da gikk det til søren, skadene kom på 30000.
har ikke fått sykkern ennå, men er ferdig i løpet av noen dager..
GODT jeg har kasko sier bare jeg...
her er det noen bilder av sykkern da, noen bilder når jeg hadde polert å gromma svingarmen og ramma
PS:litt store bilder det ble, orker ikke endre det før det kommer klager
Opptatering med noen flere bilder
OPPTATERING 18.07.07
da har jeg henta RS`en min fra verkstede.
felgen hadde ikke kommet ennå, så kjører på den gamle imens, er bare gått av bitti bitti bitti litt lakk på den..
hele den en side kåpa med bytta + den kåpa under side kåpa, blink lys, lykta, forkåpa, fotvillen, litt av hekken, å skruer å sånn er bytta.
TRIM: jeg bestilte meg idag FP anlegg.
Må vente med rave 1 til jeg for lønning..
FP anlegge fikk jeg for 1200 kr nytt
X-sykkern og RS-en min
Polert og gromma Svingarmen og ramma