Halla:)
Er det noen som vet hva som kan vær gale med forbremsen min på min aprillia RS 2004 ?
Siden den har bremseveske og de er ikke noe luft i slange ?, Men når jeg trykke på bremsen gir den ingen motstand?
Problemer med Bremsen.
Re: Problemer med Bremsen.
høres ut som om den ikke har bremseklosser 
hvis det er rett etter du har bytta bremser og veske så bare trykk den inn og ut veldig mange ganger, du må lufte den skjønner du, så blir det trykk etterhvert
hvis det er rett etter du har bytta bremser og veske så bare trykk den inn og ut veldig mange ganger, du må lufte den skjønner du, så blir det trykk etterhvert
X: Rieju MRX pro 03 ombygd til smx
Aprilia rs 125 2000 - Rave 2, 34 flatside, ITALKIT, tyga carbonreeds, K&N pf, BR10EIX iridum plugg, VHM topp
Volvo 740 2,3 GL 1990
Aprilia rs 125 2000 - Rave 2, 34 flatside, ITALKIT, tyga carbonreeds, K&N pf, BR10EIX iridum plugg, VHM topp
Volvo 740 2,3 GL 1990
hvis du har hatt av forhjulet og, så skjer det også. Som petter sier, du må bygge opp trykket. 

X:
Jeg har trykka som en helt flere ganger!
sjekket for lekkasje?
hadde det vært lekkasje hadde jo olja gått ut
X: Rieju MRX pro 03 ombygd til smx
Volvo 740 2,3 GL 1990
Volvo 740 2,3 GL 1990
Når jeg åpner litt på den plassen vi lufter ut luften da kommer de olje ut der!