Har sett på 2stk 2004mod på finn, og har tenkt å se på en av de neste helg. Men er litt usikker på hvilken av de jeg skal velge:
http://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... e=30283066
http://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... e=30353357
Trenger hjelp til å velge hvilken jeg skal kjøpe. Den ene ser mye penere ut i lakken, men det kan jo være bare på bildene.
Er det noe annet jeg trenger å vite om disse syklene? (Aprila rs generelt). Hvor langt kan de gå før stempelbytte?
Er det CDI-sperre på 04mod? Går de godt orginalt? Hva koster det meg å gjøre den FP, og hvordan? Effektanlegg, dyser, og rave?
Takker for svar, og gleder meg til neste helg!
Kjøp av Aprila RS 2004
Kjøp av Aprila RS 2004
Sist redigert av tussiboyy den 18 sep 2011, 19:24, redigert 2 ganger totalt.
Re: Kjøp av Aprila RS 2004
Kan anbefale Freddy her på forumet sin sykkel, godt vedlikeholdt og pent behandlet.
Det følger med et helt nedpusset kåpesett klar til lakkering i tilleg til det som sitter på
Det følger med et helt nedpusset kåpesett klar til lakkering i tilleg til det som sitter på
-
Aaheimfans
- Lærling
- Sted: Vanylven
Ville valgt denne, etter utseende
Men den varaderoen, bor du i Tomrefjorden elns ?
Ville valgt denne, etter utseende

Men den varaderoen, bor du i Tomrefjorden elns ?
Proud Owner Of Aprilia RS 125 06! 140dyse, FP eksosanlegg fra aprilia, Rave 2, CDI fjerna, Powerfilter
Hei og velkommen til forumet! Du har ihvertfall funnet en god start, du har trossalt kommet til Apriliaforum.
Personlig ville jeg dratt og sett på begge syklene før jeg bestemte meg. Du ser fort hvilken som er blitt tatt best vare på.
Skulle jeg bare valgt en, ville jeg nok dratt og sett på denne:
Den er kjørt minst og er billigst. Stempelskifte skal vel foretas på 16 000km.
Det er CDI-sperre på alle modeller opp til 2006 (det inkluderer 2006).
Å gjøre den FP (ved kjøp av brukt kit) koster deg mellom 3 og 5000kr - avhenger av stand. Nytt kan koste deg 4-7000kr. Avhenger av hva du velger (effektanlegg/FP-anlegg, RAVE1/RAVE2 osv).
Kan ihvertfall si deg at om du velger RS, så kommer du til å bli fornøyd. RS og Mito er nok de som går best innen 125cc racing. Til RS finnes det et hav av trimmemuligheter, et hav av guider og et hav av nettbutikker som selger deler.
Lykke til.
Personlig ville jeg dratt og sett på begge syklene før jeg bestemte meg. Du ser fort hvilken som er blitt tatt best vare på.
Skulle jeg bare valgt en, ville jeg nok dratt og sett på denne:
Den er kjørt minst og er billigst. Stempelskifte skal vel foretas på 16 000km.
Det er CDI-sperre på alle modeller opp til 2006 (det inkluderer 2006).
Å gjøre den FP (ved kjøp av brukt kit) koster deg mellom 3 og 5000kr - avhenger av stand. Nytt kan koste deg 4-7000kr. Avhenger av hva du velger (effektanlegg/FP-anlegg, RAVE1/RAVE2 osv).
Kan ihvertfall si deg at om du velger RS, så kommer du til å bli fornøyd. RS og Mito er nok de som går best innen 125cc racing. Til RS finnes det et hav av trimmemuligheter, et hav av guider og et hav av nettbutikker som selger deler.
Lykke til.

Her skal det stå noe fornuftig.
tror det går ann og snurre tilbake speedometeret.. men vet ikke om det er gjort på den sykkelen 

min RS 125 viewtopic.php?f=26&t=8305 TIL SALGS!!!!
min SR 50 Ditech viewtopic.php?f=26&t=9800 TIL SALGS!!!!
(x)min RS 50 viewtopic.php?f=26&t=9483
min SR 50 Ditech viewtopic.php?f=26&t=9800 TIL SALGS!!!!
(x)min RS 50 viewtopic.php?f=26&t=9483
ja det går an å snurre tilbake speedoet så kan ikke akkuratt stole på km stand 
bedre å se på hvordan sykkelen generelt er blitt tatt vare på og om han som hadde den før deg hadde peiling på vedlikeholdet av den osv.
bedre å se på hvordan sykkelen generelt er blitt tatt vare på og om han som hadde den før deg hadde peiling på vedlikeholdet av den osv.
rs 1999 mod: tatt cdi, 28 mm gasser og innsug, fp annleg, 130 dyse, powerfilter, rave 1
min tråd:
sitat:Nei napp meg i løken og kall meg Harrald!
F*en dette ble jo døds fett! 
min tråd:
sitat:Nei napp meg i løken og kall meg Harrald!
vis du f.eks ser at gummien på gir pedalen er slitt nesten igjennom oppå å den har gått bare 10k elns så er det no "funny buisness" azz
Mange andre måter du kan se det på også, men er for trøtt til å komme på noe akkurat nå x)
Mange andre måter du kan se det på også, men er for trøtt til å komme på noe akkurat nå x)
Aprilia RS125 2001( viewtopic.php?f=26&t=9089 ) selges!
- Arrow effekt-anlegg, 132dyse, BR10EIX tennplugg, fp-snorkel, pipercross luftfilter, cdi-sperre tatt og Boyesen reeds!<3
BMW E36 318is M3 look <3
- Arrow effekt-anlegg, 132dyse, BR10EIX tennplugg, fp-snorkel, pipercross luftfilter, cdi-sperre tatt og Boyesen reeds!<3
BMW E36 318is M3 look <3