Hei folkens. Var med i en trafikkulykke igår, meg (på min RS 2000 mod.) og en kompis på sin aprilia sx (eller noe)
Vi sklei begge i en sving og trynte kraftig. Skadene på sykkelen er vesentlig, men det jeg lurer på ang. fiksing av skadene på RS'en;
Høyre kåpen fikk seg et par riper, er dette noe mann kan lakke over / polere "bort" ?
Tror bremseskiven (foran) fikk seg et kakk, den virker litt skjeiv? (når sykkelen trilles bremser den litt på et punkt) det kan komme av at jeg har ikkje mer bremseklosser igjen, men kan de være bremseklossene eller kan skiven være bøyd?
Det er ganske dype riper i felgen, bremse hendelen er kraftig bøyd, men skadene kunne vært mye verre.
Hva hadde dere gjort, ang. sykkelen. Noen tips?
Takk på forhånd.
RS i trafikkulykke.
RS i trafikkulykke.
- Aprilia RS 125 (2000)
- Kawasaki ZXR 400 (1991)
- Audi A4 1.8 T (1995)
Musikken min
- Kawasaki ZXR 400 (1991)
- Audi A4 1.8 T (1995)
Musikken min
Re: RS i trafikkulykke.
fått sjekka det hos det lokale verkstedet om du ikke har nokk kompetanse selv 
så hadde jeg nok lagt ut en anonnse om å få kjøpe ting brukt i og med at sykkelen er såpass gammel kan det vær vanskelig og få tak i nye deler, event fått verkstedet til og bestille nytt
men dette ordner seg! legg ut noen bilder da?
og btw har nettopp fått min sykkel velta selv så vet hvordan det føles ... :/

så hadde jeg nok lagt ut en anonnse om å få kjøpe ting brukt i og med at sykkelen er såpass gammel kan det vær vanskelig og få tak i nye deler, event fått verkstedet til og bestille nytt

men dette ordner seg! legg ut noen bilder da?
og btw har nettopp fått min sykkel velta selv så vet hvordan det føles ... :/
min RS 125 viewtopic.php?f=26&t=8305 TIL SALGS!!!!
min SR 50 Ditech viewtopic.php?f=26&t=9800 TIL SALGS!!!!
(x)min RS 50 viewtopic.php?f=26&t=9483
min SR 50 Ditech viewtopic.php?f=26&t=9800 TIL SALGS!!!!
(x)min RS 50 viewtopic.php?f=26&t=9483
Du bør sjekke easyparts.nl !
De har vel det meste av orginal kosmetikk
De har vel det meste av orginal kosmetikk

---- 2001 RS125 --- Italkit 140cc--- Arrow --- Rave2 --- Vforce3 --- Dellorto 34mm Flatslide ----
oem parts har alt!
- -Rave 2, kutta cdi, fp snorkel og piperx inlegsfilter, fp svane og 16-40 dreving.
-Honda px-r 50
x-Starway dritt scooter..
-Honda px-r 50
x-Starway dritt scooter..
ikke få verksted til å bestille. de skriver gjerne pris med gaffel. Du kan bruke de til å finne ut hva du trenger, hvis du ikke vet selv. Også kjøper du inn selv, og får de til å montere hvis du ikke greier selv