Aprilia RS125 MANUEL POGGIALI04MOD.... HJELP!!!
Aprilia RS125 MANUEL POGGIALI04MOD.... HJELP!!!
Hei pappa prøvde sykkelen min idag (aprilia rs 125 Manuel Poggiali 04MOD.) Forgasseren fusker tror jeg så gassen er ikke bra, vel ahn rpøvde og kjørte veldig sakte så skrudde mcen seg av og bakdekket låste seg,, dette bringte ulykke og fikk han til og kante, fikk noen riper i skjermen og knuste side blinklys (høyre) Men hovedsaken er at det gikk bra med pappa, så tok jeg den inn i garasjen og så svart olje på bakken under den,, ikke mye. bare litt dråper, er det vanlig etter man har kanta en mc?
Re: Aprilia RS125 MANUEL POGGIALI04MOD.... HJELP!!!
mest sannsynelig varmskjært den ja ta av eksosen lys inn der og se etter riper i stempelet ditt du 
rs 1999 mod: tatt cdi, 28 mm gasser og innsug, fp annleg, 130 dyse, powerfilter, rave 1
min tråd:
sitat:Nei napp meg i løken og kall meg Harrald!
F*en dette ble jo døds fett! 
min tråd:
forrige eier, har byttet stempel, veiv osv.. tror dere virkelig den er varmskjært??
hva kan jeg gjøre for og fikse dettE?
når mcen dør ut og bakdekket låser seg så er det ett tegn på varmskjæring ja
men ingen ting er sikkert før du sjekker det. ta av eksosanlegget og ta med deg en god lampe og lys inn så ser du etter riper i stempelet ditt
men ingen ting er sikkert før du sjekker det. ta av eksosanlegget og ta med deg en god lampe og lys inn så ser du etter riper i stempelet ditt
rs 1999 mod: tatt cdi, 28 mm gasser og innsug, fp annleg, 130 dyse, powerfilter, rave 1
min tråd:
F*en dette ble jo døds fett! 
min tråd: