Jeg har hatt planene en god stund nå, men har valgt å holde det hemmelig. Jeg har planer om å starte min egen nettbutikk. Foreløpig har jeg ingen navn på butikken. Kommer tilbake til det lenger ned i teksten. Men ihvertfall, denne nettbutikken blir i starten bare for Aprilia-eiere. Vil foreløpig satse mest innen RS125, da det er denne modellen jeg selv er mest kjent med å kan de meste komponenter ut og inn. Men vil selvsagt ordne deler til alle sykler under forespørsler.
Foreløpig har jeg en startkapital på 10 000kr som jeg bruker til å kjøpe inn deler med. Jeg ønsker dermed at dere sier hva som dere kunne trengt, og lignende. På denne måten får jeg kjøpt inn ting folk ønsker som jeg vet jeg kan markedsføre. Jeg vet ikke hvordan dette vil fungere, men om dette går bra, og jeg får solgt deler. Så vil jeg bygge ut nettbutikken og ordne meg større lager til flere sykler.
Men når det kommer til navn, så har jeg ikke peiling. Har hatt et par navn som har streifet meg, men de er selvfølgelig opptatt som domene. Så om noen kommer med et navn som er passende og ikke finnes i systemet så skal jeg personlig betale den personen som støttespiller her på forumet.
Håper dere kan komme med forslag, slik jeg får muligheten til å fullføre dette. Foreløpig har jeg ingen fastsatt dato når nettbutikken blir ferdig, men satser på at jeg kan åpne den rundt nyttårstider.
Tusen takk for alle eventuelle forslag! Jeg leser alt, uansett hvor dumt det kan høres ut!
Med vennlig hilsen
Anton

Kanskje hatt gopro cam til dei som vil ha alså dei må sei i fra til deg også bestiller du :P