Jeg vet regelrett om motor og jeg har ikke kikket på den, jeg vil gjerne vite om jeg kan ha noen fler deler på den som feks , siden det står at man burde ha større dyse, hvordan sjekker jeg om jeg har det, og hvor? Det står også hvilken åpningstørrelse jeg må ha på "28mm, 35mm, 42mm, 45mm, 49mm, og 55mm", hvordan finner jeg ut dette? Trenger jeg egentlig dette? Vil vite hva det gjør bortsett fra å "når du har et powerfilter som erstatning for din orginale luftfilterboks vil sykkelen få mer luft". Burde jeg sette på noe sånt ?
Etter at jeg hadde vasket scooteren så jeg at en "mutter" manglet her, den er av gummi/plast btw, har dette noen betydning?

Jeg skal lakkere bak-kåpene i matt svart tror jeg og sette på sota blinkersglass fra STR8 bak, eventuelt foran siden de er skadet etter fall.
Skal forbedre skaden på kåpen foran ved å bruke en lignende farge, bedre at det er en annen nyanse enn hvit.
Handlelista, når jeg får råd vel og merke.

Har et vektesett her fra Stage6 som jeg lurer på hva jeg skal bruke til. Står at det er 4.1g , 4.5g , 5.0g og 5.4. Men inni boksen ligger det 6x4g , 6x5g , 6x5.5g og noen vekter med svarte ringer rundt som jeg kan anta er de orginale ringene? Hva er effekten om jeg bytter?

Ting jeg skal gjøre/prøve å få gjort:
Plukke fra hverandre alt når sesongen er over
Lakkere smådeler og "sprutskjerm" rød
Bytte baklys
Friske opp plasten
Fikse kicken og etter det bytte til denne
Lakkere støtten
Fikse trimdeler, tips?
Lakkere dekselet innenfor kicken (aner ikke hva dette heter og er det lurt/vanskelig?)
Sette på ny rimtape
Lakkere batterilokket og delene som hører til matt svart
Ny baklykt

Skader: