Selger hovedsaklig sykkelen hel, men hvis jeg får inn nok bud på enkeltdeler vurderes det også.
11000 - ved raskt salg kan prisen vurderes
har nå kjøpt meg en atv, Unilli cx 50.
må bare innom biltema og kjøpe meg O-ring og syll bolter så går den.
kommer med bilder senere...
her har du min RS

og potta...

tviler litt på at det er orginal potte...
har litt problemer med og få den til og gå.
hva jeg har gjort: skiftet start motor, plugg, plugghette. så det gnistrer når jeg trykker på tenninga. har komprisjoner i syll.
når jeg prøver og starte motoren hender det at den tenner en gang så dør ut. holder jeg inne elstarten begynner det og ryke av noen ledninger, så det er en kortsluttning ett elle annet sted. vurderer og ta av hele ledningsnettet, gå over det, plugge det på igjen. jeg har sørvishåndboka med koblingskjemaer, så det skulle vell gå bra??? bare merke hva og hvor på ledningene.
planer for fremtiden:
bli rik ( litt ambisiøst men,men...)
lakke om hele sykkelen.
svart med oransje, eller hvit og isblå detaljer, noe ala en av sykklene her på forumet. hvis noen har noen andre ider til oppsett, kom med dem!!:D er på jakt etter noe unikt og spesielt...
noe lik denna?
noen tanker?
har nå funnet kamera til pappa så endelig bilder

gamle baklykta.

led blinkers fra biltema.

pakninger, O-rings osv.

en av de to forgasserene jeg fikk med, den andre er montert på.¨

CDI (/CPU?)

fant ut at cdi broa allerede var kappa, så jeg tetta igjen med silikon.

nye luftfilteret. tenkte og ta bilde av det gamle, men det har forsvunnet

Coil med NGK plugghette, tror detta er en spessiel coil, ettersom jeg ikke finner den noen andre steder.

her kommer skutern vi jobber på i garagen, skal nok kjøre den til jeg får lett lappen:

motorn, lakka i sølv, mangler enda reima, da min bror bestilte feil reim...

liten pingletank, men man kan nok kjøre lenger på en av de tankene en en på rsen :P

skutern blir i sølv, hvit og orange. synes det er en kul kombi, og hvis ikke kan man vel selge den til vegvesenet eller?

potta, veier mer en min...

seffern noe og drekke mens man jobber...

MX'en til bruttern

og skal nok finne på noe fett med disse:

jeg prøvde og starte RS'en, hva som skjedde:
satt på tanken, klemte inn el start bryteren.
start motoren bare drar rundt og rundt. brått merker jeg at det kommer røyk fra under tanken, kobler den av.
da ser jeg at en svart og gul kabel har smelta totalt.
denna ledningen går fra jordinga til nede på motoren et steds, så hele fra jording til motoren må byttes
gikk også over ledningene fra ende til annen og sørga for at alle var hele.