erstatning med trim
erstatning med trim
jeg vurderer å gjøre sykkelen min om til fp snart. men hørte at hvis du kjører på noen og evt. skader personen gjelder ikke forsikringa og du må kansje betale millioner i erstatning til den du har skadet?
RS 125 06
Re: erstatning med trim
ja, det kan skje, men er vel også sånn at du får regress..alts trekk i forsikringen, at de ikke dekker alt
Aprilia RS250 1998mod.
(X) :Aprilia RS125 SBK black 2003mod.<3

jepp, all endring på motor og drivverk gjelder dette...men cdi boksen vil neppe bli undersøkt under en undersøkelse...
Aprilia RS250 1998mod.

- KneeDragger
- Gold
- Sted: Asker
Dette gjelder vis det er trimmen kan finnes som er årssak til ulykken.
Aprilia rs125 - 06mod - Black Edition
hvis de finner ut om du har trim så vil jo det si at du ikke kjører lovlig i det hele tatt, om du harr lettlappen da så har du uasett ikke lappen til å kjøre en sykkel med rundt 30 hk selv om det er 125cc...?
Aprilia RS250 1998mod.

Hørt om fler som har tryna på moped osv som har fått full forsikring selv om det er trim på, på grunn av at det ikke er årsaken til ulykken. og da er det jo feil å gi regress, om det ikke er årsaken..!? Men så kan det hende de har møtt greie folk. kan vel være noen som er pirkete til hver minste detalj som ikke hadde vært like happy for å se at det sto på trim :P
men kommer man med så mye trim at man ikke klarer å ratte sykkelen når den blir litt agressiv er det større sjanse for at man får regress..
men kommer man med så mye trim at man ikke klarer å ratte sykkelen når den blir litt agressiv er det større sjanse for at man får regress..
X: Aprilia RS125, Motorhispania Furia x2 Og Linhai py 80 PitBike
En moped med trim er da et kjøretøy du ikke har lov til å kjøre med mopedlappen i bunn og grunn..
Aprilia RS250 1998mod.

så lenge du ikke dreper eller skader noen så går det helt sikkert bra 

Rs125 99"-Polini 154cc,Flatslide34mm,RAVE2,17-39,V-force reed,Jim Lomas Twin,K&N powerfilter
KTM 560 SMR
BMW 318IS E-36 Cupe 92"-Sports panel filter;P
KTM 560 SMR
BMW 318IS E-36 Cupe 92"-Sports panel filter;P
Hvis man skader seg selv da? skal levere aprilian inn til repp nå, og har effektanlegg og rave 2 på den, kommer de til å gidde å gjøre noe når de ser effektanlegget? Takstmann fra forsikringa skal jo sjekke ut sykkelen straks
Kjører:
x: Aprilia rs 125 2008
x: Aprilia rs 125 2006
STIAN!! Hvis den skal inn så gjør den orginal! VIKTIG! Hvis du har tryna tror jeg ikke du får en dritt igjen!
Kom nettopp opp to like emner her nå.. kopierer bare svaret mitt jeg 
første rs'en jeg hadde kjørte jeg ut med i regnvær, da det kom en bil i mitt kjørefelt og førte til nødbrems/failbrems og havna i grøfta. føreren fikk skylda, og jeg mistet sykkelen til takstmann/statens vegvesen, sykkeln var fp med 34mm gasser, boyesen reeds og flat-top.
jeg fikk igjen alt på forsikringa, da de mente alle e-merker og godkjenninger var i orden kjøpte tilbake sykkelen for 25k etter det
første rs'en jeg hadde kjørte jeg ut med i regnvær, da det kom en bil i mitt kjørefelt og førte til nødbrems/failbrems og havna i grøfta. føreren fikk skylda, og jeg mistet sykkelen til takstmann/statens vegvesen, sykkeln var fp med 34mm gasser, boyesen reeds og flat-top.
jeg fikk igjen alt på forsikringa, da de mente alle e-merker og godkjenninger var i orden kjøpte tilbake sykkelen for 25k etter det
“I take risks, not to escape life, but to stop life escaping me.”
Cagiva mito sp525
Cagiva mito sp525
Leverte inn beistet med effektanlegg og Rave2, de ser nok effektanlegget på grunn av JL lyddemperen, men går nok greit så lenge det ikke er en veldig sær takstmann.
Var jo ikke på grunn av trimmen at jeg tryna for ett halvt år siden..
Var jo ikke på grunn av trimmen at jeg tryna for ett halvt år siden..
Kjører:
-
Rossofluo09
- Nysgjerrigper
Heyhey! Sei ifra korleis det går/gikk da!
)
)Gå tilbake til «Hva er lov og ikke lov?»