jeg starta å se på bil i april og fant fort ut hvilken bil jeg likte best, etter en liten stund med leting hadde jeg bestemt meg det skulle bli en bmw 5 serie, jeg fant ut mere om disse bilene og etterhvert som jeg leste og fant ut ting om bilen så prøvde jeg en stasjonvogn, denne hadde alle standardfeilene som tilhører disse så den ble for dyr og fikse. jeg fortsatte og lete og en dag jeg kom hjem fra jobb så fant jeg en som var rimelig i pris så 5 min etter annonsen ble lagt ut ringte jeg og da hadde han allerede fått 3 sms og 2 telefoner på bilen og jeg skjønnte at her måtte jeg være rask om bilen skulle bli min, jeg heiv meg inn i broderns lånte golf mk1 og suste ned for å se på bilen, da var det allerede noen andre som hadde sett på bilen og de var avgårde for å hente cash og kjøpe den, men siden jeg hadde kjørt såppass langt så fikk jeg også prøve. jeg bydde han kjøpesummen og jeg ble eier av min første bmw og første bil.
sålangt har jeg for det meste brukt bilen byttet litt lyspærer osv. bilen er utrolig behagelig å kjøre går greit og har suverene kjøreegenskaper noe som bmw er kjent for.
bilen er en 1998 mod med 160k km på tellern der alle servicer er tatt på merkeverksted.
utstyr:
regnsensor
oppvarmede seter
aircondition
el.speil
sentralås
telefon m.tvillingsimkort
el. skinnseter med memory
abs
++++ det var det jeg huska nå.
noen planer for bilen har jeg også men først så vil jeg fikse de småfeielene som er med den.
ett par rustflekker skal tas før vinteren.
nye dekk sommer og vinter
skinnrens (gjort)
polering
coilovers til neste sommer
muligens nye felger
fikse vinduslist førersiden (gjort)
fikse sur lukt fra klima (gjort)
bytte luftfilter (gjort)
bytte pollenfilterne (gjort)
bytte olje og oljefilter
fikse knekt dørhåndtak(gjort)
fikse ødelagt sentralås motor bak(gjort)
nye bmw emblemer i carbon
m5 bakfanger leppe
har også lyst på litt mere motorlyd med tiden så at det vil komme en annen eksos + et jalla sportsfilter får jeg se på til sommern.
det var da planene for bilen i første omgang. her er noen bilder.

før skinnrens

etter skinnrens

rengjøring av pollenfilter boksen

haynes manual er kjekt å ha

kjøpt inn meguiars vaskehanske i mikrofiber
'polish produkter

vet det er en stund siden du kjøpte den, men uansett