TRIM
Re: TRIM
jeg vet om en her i tromsø som hadde 110cc parmakit og malossi tenning sammen med en 32mm gasser ( ikke helt sikker på gasseren)
Parmakit holder ikke lenge! Vær varsom med det kittet!
Prøv heller TP86 eller Airsal Extreme 88cc!
Kanskje Simonini 90cc! 
Prøv heller TP86 eller Airsal Extreme 88cc!
Kanskje Simonini 90cc! : viewtopic.php?f=26&t=9229
- FP-anlegg, Rave 2, BR10EG, 34mm innsug, V-Force 3, 34mm DellOrto Flatside, 138dyse, Uplombert luftfilter, CDI-sperre tatt - SOLGT TIL STIANAAG
- FP-anlegg, Rave 2, BR10EG, 34mm innsug, V-Force 3, 34mm DellOrto Flatside, 138dyse, Uplombert luftfilter, CDI-sperre tatt - SOLGT TIL STIANAAG
hvis du vil ha det sykeste er det jo ikke tvil.. Parmakit 
“I take risks, not to escape life, but to stop life escaping me.”
Cagiva mito sp525
Cagiva mito sp525
Men da MÅ du å overhale og oppgradere HELE motoren! Folk sier at de skjærer den første gang ved å tykke på kicken! Det er/(var ikke før isåfall) spor i topplokket til å sette gummipakningene rundt engang! Anbefales ikke! Hørt på mopedportalen. Det er flere som har testet!
Alt for mye jobb iforhold til holdbarheten spør du meg :S
Men for all del!
Men for all del!
: viewtopic.php?f=26&t=9229
Nei det skal sies at han var gjennom et par sylindre i året, mener han hadde over 150 på den. hadde økt 6. gir og sunnsyk dreving. sykkelen gikk på hjul bare med gass i 3 første gira. Sier litt om aksen
''hørt på mopedportalen'' blir lei meg av det forumet der
selvsagt må du oppgradere veiv, råde og alt sammen, men han ville jo ha det sykeste
tp86 er et veldig godt alternativ! men her er du også nødt til å oppgradere mer enn syll for å holde holdbarheten oppe
selvsagt må du oppgradere veiv, råde og alt sammen, men han ville jo ha det sykeste

tp86 er et veldig godt alternativ! men her er du også nødt til å oppgradere mer enn syll for å holde holdbarheten oppe

Cagiva mito sp525
Cagiva mito sp525
Er ikke én sylinderpakke verdt 4000-5000,-? Det blir veldig dyrt hvis du ganger den med 4-5 i året
Tror det er vanskelig å få den til å gå reint og godt også.
Hofsrud : Man trenger vel ikke å hone i selve blokka for å få sylinderen på? Den er vel tilpasset slik at det går. Jeg vet at man må hone i blokka ved bruk av Airsal Extreme da
Hofsrud : Man trenger vel ikke å hone i selve blokka for å få sylinderen på? Den er vel tilpasset slik at det går. Jeg vet at man må hone i blokka ved bruk av Airsal Extreme da

det sykeste er parmakit, det beste er tp86.
skal du ha parmakit må du oppgradere ALT.
skal du ha parmakit må du oppgradere ALT.
HPro: det med honing i blokka er jeg ikke sikker på.. har ikke hørt noe om det tidligere.
Har hatt tp86 på 2 tidligere mopeder selv, og kan anbefale det!
vær nøye med innkjøring, olje, bensin og luft så holder de godt 
(jeg har aldri skjært en tp86 sylinder)
Har hatt tp86 på 2 tidligere mopeder selv, og kan anbefale det!
vær nøye med innkjøring, olje, bensin og luft så holder de godt 
(jeg har aldri skjært en tp86 sylinder)
Cagiva mito sp525
Cagiva mito sp525
Men til slutt er jo alle aylindre skrap hvis man ikke kjører de inn, hvis du er nøye å får kjørt inn et parmakit er det nok ikke så ille, er nok mere folka som eier sylindrens feil enn sylindren
selfølgelig er det det 
kan jo bare se på polini kit'et til rotax 122.. hvis du tenker deg om et par ganger før du setter sammen så går det lenge det og
bare se på slugg sin sykkel, har gått et stykke den nå!

kan jo bare se på polini kit'et til rotax 122.. hvis du tenker deg om et par ganger før du setter sammen så går det lenge det og

bare se på slugg sin sykkel, har gått et stykke den nå!
Cagiva mito sp525
Cagiva mito sp525
ja, en kompis kjøpte et malossi 180cc til sin NSR det hadde han skjert på en uke mens en annen jeg kjenner har kjørt over 5k på det nå
Jeg har et spørsmål : Har Parmakit blitt bedre enn det var?
Det var INGEN som fikk det skikkelig til med Parmakit på mopedportalen!
Det kittet var det BARE de "beste" som prøvde seg på, uten hell
Har det blitt normalt med Parmakit? Vet dere om mange som har fått det til?
Mopedportalen er full av syra folk som sniffer bensin, aldri hør på ka de sier, men kan sies at det er et tvilsomt kit