Hei,
Tenkte jeg skulle tipse om et firma i England. Mick Abbey Tuning. Hjemmesiden er . En titt på hjemmesiden sier det meste. Dyno utskrifter og tilbakmeldinger fra kundene taler for seg. Jeg holder på med mitt eget lille prosjekt. Build thread er . Har en race preppet cylinder fra Mick. Og to custom eksosanlegg han har laget spesielt for cylinderen min. Emailen til Mick finner du på hjemmesiden hans. Tips er herved overbragt.
RS trim - England
Re: RS trim - England
takk! bokmerket!
X: Rieju MRX pro 03 ombygd til smx
Aprilia rs 125 2000 - Rave 2, 34 flatside, ITALKIT, tyga carbonreeds, K&N pf, BR10EIX iridum plugg, VHM topp
Volvo 740 2,3 GL 1990
Aprilia rs 125 2000 - Rave 2, 34 flatside, ITALKIT, tyga carbonreeds, K&N pf, BR10EIX iridum plugg, VHM topp
Volvo 740 2,3 GL 1990
Sinnsykt bra arbeid du har gjort på den sykkelen!
Syntes nesten du burde lage en tråd her og
Syntes nesten du burde lage en tråd her og
Lag en tråd!! KJØR PÅ!! 
: viewtopic.php?f=26&t=9229
- FP-anlegg, Rave 2, BR10EG, 34mm innsug, V-Force 3, 34mm DellOrto Flatside, 138dyse, Uplombert luftfilter, CDI-sperre tatt - SOLGT TIL STIANAAG
- FP-anlegg, Rave 2, BR10EG, 34mm innsug, V-Force 3, 34mm DellOrto Flatside, 138dyse, Uplombert luftfilter, CDI-sperre tatt - SOLGT TIL STIANAAG
Heftige greier! Meget bra arbeid!
Som sagt av de over, lag deg en tråd her også!
Som sagt av de over, lag deg en tråd her også!
Her skal det stå noe fornuftig.
imponerende prosjekt
og ja lag deg en tråd
og ja lag deg en tråd
rs 1999 mod: tatt cdi, 28 mm gasser og innsug, fp annleg, 130 dyse, powerfilter, rave 1
min tråd:
sitat:Nei napp meg i løken og kall meg Harrald!
F*en dette ble jo døds fett! 
min tråd:
sitat:Nei napp meg i løken og kall meg Harrald!