Naboen skulle flytte å den bare sto i veien for han.
Eg ga han et bud på 1000kr å han sa ja til tilbudet.
Dagen etter sto sykkelen i boden min, etter som han fortalte meg at rammen var skeiv.
Fekk tak i en ny ramme en som var brukenes.
Da så eg at sylinderen var løs.
Ringte til naboen å spurte om han hadde flere deler til sykkelen, ja det hadde han.
Han kom med en pose med mye rar oppi, blant annet fult kåpe sett til og trimsylinder 80ccm og hele pakka + litt til.
Da var eg litt letta å tenkte dette ska vel gå greit, men veiv lagrene sto fast. Så ikkje dette som noe utfordring.
Eg prøvde å helle litt olje nedi veiven, å fekk litt å litt bevegelse på veiven.
Dagen etter kom eg ut å så at den var tom for olje, da var olja rent ut ned på golvet ut nede med sving hjulet.
ringte til naboen og spurte ka kan dette være, mente det var hull i veiv lageret eller ein tetning.
Da løsnet eg motoren, og tok den ut.
så litt på den fant ingen sprekker eller noe sånt, hel og fin ut.
planen er vel og fikse det som trengs inni motoren, det er vel veiv lager og stempel og sylinder som eg har liggenes, og så skal eg få den til og gå reint og fint.
Og alle tetninger eller pakninger.
Har dessverre ikkje kommet noe lenger men skal gjøre mere som etter eg får tid (hals betennelse) .
men har masse bilder så eg ska legge ut.
SKA LAKKE OG STYRE PÅ, SÅ KOM MED FORSLAG VISS DERE KOMMER PÅ NOE SOM HADDE SETT BRA UT PÅ SYKKELEN.