Dette er et arkivert øyeblikksbilde av apriliaforum.no, slik forumet så ut da det ble lagt ned. Det er skrivebeskyttet — innlogging, søk og nye innlegg virker ikke.
Okei, nå er jeg ekstremt forvirra... Jeg bestilte et pakningsett til RS50 AM6, også fikk jeg ikke med pakning til å ha imellom de to motorhalvdelene? ser på bilder av forskjellige pakningssett at det ikke er noen pakning der heller... noen forslag? føler det blir litt jall å bare bruke pakningsmasse
Dette er det pakningsettet jeg kjøpte:
Her er den pakningen jeg trenger - eksempelet er tatt fra et RS 125 pakningsett:
Sist redigert av Lillert den 26 des 2011, 18:46, redigert 1 gang totalt.
Suzuki DR 125 SM 2011 Healtech fuelmaping Honda PX-R 50 1985
Man skal bruke pakningsmasse imellom blokkene på AM6. Husk å ikke ta for mye, men ikke for lite heller.. Dra det utover med fingeren så du får et jevnt tynt lag over hele flaten på blokken
njaa virker jalla ja, men er flere motorer det er sånn med ikke noe uvanlig det der
det som er viktigst er jo å bare å få kjøpt en ordentlig pakningsement som holder er kjipt å måtte åpne opp fordi den lekker olje bare pga den rævva pakningsmassen man brukte
rs 1999 mod: tatt cdi, 28 mm gasser og innsug, fp annleg, 130 dyse, powerfilter, rave 1
min tråd:
sitat:Nei napp meg i løken og kall meg Harrald! F*en dette ble jo døds fett!