Det er jo aks drev

Kanskje du får 135 km/t? Ville ikke anbefalt det på langtur, for du kommer til å merke det på turtallet når du ligger i 80-90km/t. Litt for høyt, og du ligger da i toppdraget hele tiden. (dvs. den sluker diesel inni granskauen) Og den blir sikkert litt vanskelig å holde i 90 km/t akkurat, fordi at den hele tiden vil videre, som gjør at du hele tiden må slippe gassen....

Men til bykjøring/showoff/race og slikt, så er det sikkert utrolig bra med slike drev
Jeg så og at du lurte på om en original RS 125 går på bakhjulet, og da sier jeg ut av egen erfaring : JA, hvis du vil!

Inn med clutchen, opp til 7-8000rpms og slipp clutchen fort. Jeg klarer ikke å holde den der, men det er det garantert noen som kan
Men det er ikke som "Slugg" sin her på forumet, at du kan kjøre i 10km/t i 1.giret og gi gass, og så kommer hjulet opp på toppdraget. Det gjør du heller ikke med en FP-sykkel. Vel, min greide det ikke isåfall, men hvis jeg hadde rykket litt i styret så kanskje

Ikke akkurat jeg er god på/vil bli god på, men vi har jo forskjellige meninger
Du MÅ legge ut en film av 0-100km/t når sommeren kommer, så vi kan se hvor syk aks det kommer til å bli