Namne mitt er då Jantsen, eg bur fortida i Førde i Sogn og Fjordane, so dåke må halde ut med nynorsken min. Går på Øyrane VGS Data og elektronikk, noko eg angra på! hehe. Men får prøve meg på noko anna til neste år I og med at eg satsa på idretten min, går fritida for det meste til trening.
Då eg gjekk i 9. klasse fant eg ut at å puttre rundt på mopeda vart for pinglete og bestemte meg for å kjøyre på med LettMC Komfirmasjonspengane mine gjekk då til sykkel, og allereie sommarn samme året fekk eg min første sykkel! Den tida måtte eg ha meg PC óg så eg hadde ikkje mykje penga å bruke på sykkel. Men synst Honda NSR såg finast ut av to takt racingane til 20k prisklassen. Eg kjøpte meg då ein knall blå NSR SuperSprint med jollymoto anlegg. Noko som eg synst var awsome, og det gjekk som eit søren i den tid. Sykkelen stod stille ein god stundt fordi eg mista interessen, men begynte med lappen allerede sommarn året etter. I september 2010 var eg klar for oppkjøyringa men var shiiit nervøs og bomma då eg glømte vikeplikta mi i eit lyskryss. Og då dei 4 vekene var gått hadde biltilsynet stengt oppkjøyringa Måtte då vente til April 2011 før eg endeleg fekk lappen!
Då eg fekk lappen, reiste eg heim for å kjøyre sykkelen inn til Førde, slik eg kunne ha den på hybelen. Starta NSRn søren ikkje! eg gjekk ein måne før den var ferdig på verksted, og eg endeleg kunne begynde å sluke mila! Men Hondaen fortsatte slik heile sommarn, og eg vart so forbanna lei at eg fant ut det var på tide med ny.
Det eg først såg på var 2006 Aprilia RS. Vi hadde avtalt pris og henting, men kvelden før eg skulle hente sykkelen, sendte dama meg melding og sa den var solgt!! Så då tok eg ein spontan avgjerelse og ringte etter ein 2005 Mito for 28 500kr, sa om eg henta han dagen etter kunne eg betale 26k. Det vart vi einige om og eg henta den dagen etter! Var STOR fornøgd! Sykkelen er heilt orginal og gått 15k. Einaste pirk, var ei lita sprekke rundt blinklys feste.
Bilder frå då eg henta han, ein god dags tur til haugesund hehe!

Litt bilde ette første turen min:

Det eg har tenkt å gjer først å fremst er å skifte blinklysa til noko mindre, kansje LED. Kjøpe xenon kit, men treng forslag til kva kit eg treng, både nærlys og fjernlys. Og kansje alarmsystem Og selfølgeli ta plomberingane!
Sei kva dåke synst. Og kom gjerne med forslag til kva som kan gjerast!