Hjelp til rs125 prosjekt
Hjelp til rs125 prosjekt
Hei, nettopp anskaffet meg en rs 125, og den har en del mangler. elektronikken er ikke helt i orden, får ikke noe lys, startmotoren er gåen, 154 polini kitt på den, mangler eksos ventil( hvor kan det skaffes lett?) trenger å et luft filer vil jeg tru, bilder kommer i morgen, har ikke så meget peiling så tar gjerne i mot hjelp 

Re: Hjelp til rs125 prosjekt
hei og velkommen til forumet! :H
de feilene som du nevner der er det nok mange som kan hjelpe deg med på forumet om du bare er litt mer spesifik på hva det gjelder
eksos ventil er lett og få tak i
www.aprilia-performance.com anbefaler jeg deg! 
de feilene som du nevner der er det nok mange som kan hjelpe deg med på forumet om du bare er litt mer spesifik på hva det gjelder

eksos ventil er lett og få tak i
min RS 125 viewtopic.php?f=26&t=8305 TIL SALGS!!!!
min SR 50 Ditech viewtopic.php?f=26&t=9800 TIL SALGS!!!!
(x)min RS 50 viewtopic.php?f=26&t=9483
min SR 50 Ditech viewtopic.php?f=26&t=9800 TIL SALGS!!!!
(x)min RS 50 viewtopic.php?f=26&t=9483
blir mer spesifikt i morgen, fikk den i dag og har bare sett litt kjapt på den
skal få t noen bilder etc og mer info da
takk takk 
bare skrudd på moped til nå, skaffa meg ta prosjektet her i bytte mot gamle mopedn min
må bare ha noe å gjøre og enda bedre når jeg ikke kan alt ^^ blir spennende 
takk takk 
bare skrudd på moped til nå, skaffa meg ta prosjektet her i bytte mot gamle mopedn min

må bare spørre i stede for å gjette, hva er det spesifikt? hva kan settes der?
Du må værtfall ha et luftfilter, siden du har 154 kit, må du ha ett slags trimfilter. K&N filter er og anbefale.
Det der er vel 28mm forgasseren også, kanskje det ville lønt seg og kjøpt en 34mm forgasser med det oppsettet? jeg vet ikke helt.
Det der er vel 28mm forgasseren også, kanskje det ville lønt seg og kjøpt en 34mm forgasser med det oppsettet? jeg vet ikke helt.
skaffet den som prosjekt/lære , blir arti å sette skikkeli i gang, har bare sett raskt over å tatt noen få bilder, har et lite spørsmål til, det er ikke noe lys/ikke liv i det hele tatt i speedometeret eller noen slaks lys på den, feilkobling? skal det være et batteri til den? for det er d ikke no
om det skal være batteri, hvor mangel watt/volt?
34mm forgasser er et MUST på 154mm trimsylinder!
Anton har jo litt av hvert. Hvis han ikke har noe du trenger, så bare send han en melding, så kan han kanskje skaffe det
Her trenger du isåfall et luftfilter. Hvis jeg hadde vært deg, så har jeg kjøpt 34mm forgasser + Pipercross filter / K&N-filter
Som sagt, spør Anton her på forumet
PS : Det skal være batteri på denne sykkelen ja
(Spør Anton igjen) 
Anton har jo litt av hvert. Hvis han ikke har noe du trenger, så bare send han en melding, så kan han kanskje skaffe det
Her trenger du isåfall et luftfilter. Hvis jeg hadde vært deg, så har jeg kjøpt 34mm forgasser + Pipercross filter / K&N-filter
Som sagt, spør Anton her på forumet

PS : Det skal være batteri på denne sykkelen ja
(Spør Anton igjen) : viewtopic.php?f=26&t=9229
- FP-anlegg, Rave 2, BR10EG, 34mm innsug, V-Force 3, 34mm DellOrto Flatside, 138dyse, Uplombert luftfilter, CDI-sperre tatt - SOLGT TIL STIANAAG
- FP-anlegg, Rave 2, BR10EG, 34mm innsug, V-Force 3, 34mm DellOrto Flatside, 138dyse, Uplombert luftfilter, CDI-sperre tatt - SOLGT TIL STIANAAG