Jeg kommer ut med bilder så fort som mulig!
Litt om hvordan jeg fikk kloa i den her:
Det var en kompis av broren min som slet med denne her.. Jeg så på den og fant ut problemene med den, Man kan jo si at jeg ble forelsket i sykkelen med en gang jeg satt meg på den
Men etter noen mnd så fikk jeg en telefon fra han og han spurte meg om jeg ville bytte min firehjuling mot den.. Da tenkte jeg egentlig at han bare kødda pga den atven jeg hadde var bare helt løen.. Hadde jeg vært heldig så kanskje jeg hadde fått 1500kr for den og det gikk ikke ann og registrere den og den var 200cc.. Men så sa han at han kunne hente atven min og teste den noen dager.. Da sa jeg så klart ja
Men han stod ikke som eier av letten.. Så da tok jeg mange telefoner til statensvegvesen, politiet for og forsikre meg at den ikke var stjålet osv.. Men så tok jeg en ringerunde til den tidligere eier og alt var positivt
Eneste negativet var at den ikke startet.. Tidligere eier skrev den over på meg og da var den min
Jeg åpnet opp og så på stempelet og da var alt skjært.. og ta tenkte jeg: Fint det.. Det regna jeg med, men jeg trodde ikke at det var så ille.. Men greit..
Skulle åpne opp lokket til clutchen og der var de fleste tannhjula knekt.. Tannhjulet til oljepumpa og var knekt av.. Så da hadde jeg finnet ut av problemet
Så letten fikk jeg utrolig billig
Men jeg lister bare ned et par ting jeg skal begynne med først:
(-) - skal gjøre/kjøpe (x) - gjort/montert (0)- holder på med/har liggende
(-) bytte stempel,top og sylinder pga den er varmskjært og splitte motoren for og se hvilke stand den er i.
(-) Kjøpe Nye speil.
(0) Lakke og pusse ned kåper og felger + bremsekalliper(Vet ikke hvilke farge enda.. Kom med forslag!
)(-) Få skaffet ting som er orginalt og ikke trim..
(0) Skaffe ny hovedlykt pga den gamle er knust..
(-) kjøpe nye eksos+powerfilter
(-) Tannhjula der clutchen sitter( til oljepumpe osv..)
Kommer mer ting og tang på listen

Her er det noen bilder av gliset mitt