Dette er et arkivert øyeblikksbilde av apriliaforum.no, slik forumet så ut da det ble lagt ned. Det er skrivebeskyttet — innlogging, søk og nye innlegg virker ikke.
Du får også kjøpt lakk hos bilverkstad der dei kan lakkere biler osv..
Only one thing sweeter than the sound of a two stroke, and that's the sound of a two stroke passing a four stroke. Once you go braaaap! You never go back!
det går fint an og bruke lakk boks, vil anbefale deg 2-komp lakk da denne er sterkere og har bedre holbarhet lakk får du kjøpt hos: Bilextra (denne bruker jeg og er veldig førnøyd) Mekonomen Jula Clas olsson og i verstefall biltema
du får sikkert kjøpt lakk på karosseri verksted også
Jeg er ikke sur, jeg er irritert over deg som knapt leser over det vi skriver, du bare spør om og om igjen.
Grunnen til at jeg ber deg lese over det du skriver er at hvis du ser i førstepost, så er de mye rot. Lakkering er selve jobben, antar at det er lakk du er ute etter.
Alt er bolton så lenge du har vinkelsliper og sveiseapparat
Jeg lakkerer min sykkel atm å kjøpte vanlig universal primer for å bygge opp etter jeg pusset ned også har jeg på plast primer fra ppg og 2 sjiktslakk fra PPG. Kjøpte dette på Kulør