Turbo:
Stainless Steel Gaskets for Inlet and downpipe
Oil Feed adapter Russell Performance 670380 -4 AN Flare to 8mm x 1.25 Metric Thread Adapter
Stainless Steel Cap screws (7 x M8 and 4 x M6)
Inlet and downpipe flanges (mild steel)
Water tube for water cooled engine
EFI kit includes:
· Programmable ECU
· Intake manifold
· Throttle Body 24mm or 28mm or 35mm
· Fuel Injector (choice of 38g/min, 60g/min, 80g /min, 120 g/min or 190g/min)
· Fuel Pump
· Fuel filter
· Wire Harness
· Special DC CDI
· MAP sensor (250Kpa)
· Heated O2 sensor (4 wire) with bung
· Engine temp sensor
· Air temp sensor
· PC to ECU RS232 serial Connector
· Serial RS232 to USB adapter
· High pressure hose
· Vacuum hose
· Fuel hose
· Data Installed
· CD with installation instruction and software (EFI Tune)
Features:
Fuel Pump:
· output pressure 300Kpa
· pulse-driven plunger
· specific algorithms to insure constant pressure
· high reliability
· very low power consumption
· flow rate 120ml/min
· miniature 55mm long
· must be driven by ECU
Fuel Injector:
· Mini fuel injector
· Accurate volume control
· Low flow rate
· Meets EURO 4 emission requirements
· 11.4 ohm
MAP Sensors:
High Accuracy (1% error) FreeScale MAP sensor 250KPa
05,05,12
Da har jeg fått oppkjøring 6 juni:) håper på at jeg kan begynne å montere turboen og innsprøytningen osv rundt 15 juni:) monteringen tar rundt 2 uker om jeg har alt jeg trenger:)
06.06.12
Da har jeg fått lappen. Monteringen av turboen vil starte i vinter:)
26.sept.2012
ble stoppet i laser idag, mistet lappen etter å ha kjørt i 86 i 50 sonen. mister lappen i 6-9 måneder og kanskje 10 000 i bot.
06.10.2012
Da har jeg kjørt sykkelen i kjelleren får vinteren, blir montering av turbo om ikke får lenge. gleder meg som en unge. kjørt hele 7113 km på en sesong å flere skal det bli. har hatt noen uforglemmelige turer med sykkelen å flere skal det bli.

29.10.12
skal begynne å montere straks nå, skal bestille en sånn løftebukk til å ha sykkelen på sånn at det blir enklere å holde på. slik at vi får litt høyde på sykkelen når det skal skrues. kjenner jeg begynner å glede meg til å montere nå, føler jeg har utsatt det ganske lenge nå men nå er det bare å begynne å skru:)
20.04.2013
Har noen bilder av sykkelen slik den står nå, en kompis av min far som jobber med motorer kom får å se på innsprøytningen idag får å ta mål og lignende, målene til turboen er tatt og har begynt med rørene nå, vi begynner å montere innsprøytningen når vi har fått resten av rørene. skal få ferdig prosjektet til slutten av mai eller starten av juni til jeg har fått tilbake lappen. flere oppdateringer kommer når vi har fått gjort mer og tatt noen bilder.

07,05,2013
Er russ i mai så har ikke fått gjort så mye men har kommet litt lengre, turboen er festet, har nettopp fått et splitter nytt bakdekk(150 - hadde 130)

21,5,2013
har borret hull til oljen nå, har ikke bilder enda siden det var min far som ordnet med dette, tørr ikke å gjøre dette selv så jeg lot han ta seg av jobben, kan se om jeg får tatt noen flere bilder neste gang jeg er der
22,5,2013
fikk ordnet med intercooler idag, den er litt stor enda så skal kutte den til den passer helt fint på sykkelen.

28,05,2013

nye bakdekke

14,07,2013
da er turbo og intercooler 99% ferdig sveiset, eneste problemet er at intercooleren ikke er 100% tett enda så skal ta en trykk test før montering, innsprøytningen er også 99% ferdig, er montert og stilt inn klar til start, er ikke lenge igjen nå
22,07,2013begynt å montere alt igjen, intercooler å turbo sammen, begynner virkelig å ta form nå:)

24,08,2013 lørdag
har ikker oppdatert på en stund får har ikke hatt så mye tid eller tenkt over det, men sykkelen er 99% ferdig, men selvfølgelig har vi fått et lite problem,eller 2 da, første problemet er at det ikke finnes noe drev til rs4 bortsett fra original drevene, men trur jeg har fikset det, mangler bare svar fra en på trondheim fritidssenter så er drevene i boks, men det andre problemet er at vi har fått et lite problem, en som hjelper oss med sykkelen skulle stille inn hjernen men fikk øye på noe vi skulle ha sett etter får en stund siden, kommer ikke helt på hva problemet var men det jeg trur problemet var at turtalls føleren var feil på hjernen, den hjernen måler annen type registrering på svinghjulet en det svinghjulet som er på sykkelen, sååå snakket vi med produsenten av hjernen å spurte om han hadde en annet programvare til hjerne sånn at det blir riktig, men får å få lastet ned den så måtte vi gi varenummeret på delen vi kjøpte får å vise at vi kjøpte kite fra han sånn at vi kunne få det gratis, men selvfølgelig så var det feil på den å, så vi har nå 2 valg, enten så må han som hjelper oss med innstillingen å fikse noe på programmet sånn at det går an å få den til å telle riktig, som kan ta en stund eller så kjøper vi en helt ny hjerne å gjør det dyrt men enkelt, skulle ha startet den på mandagen men så kom nå dette opp, så kommer helt an på om på han som hjelper oss når sykkelen er ferdig-
Kommer med flere bilder og oppdateringer snart!