Problemer med gir SX 50
Problemer med gir SX 50
Jeg har netopp kjøpt en 2008 50 SX. Når jeg starter den, holder inn clutch og setter den i første gir så stopper motoren (uten at jeg slipper ut clutchen). Den bare rykker litt og motoren stopper. Noen som vet hva dette kan være?
Re: Problemer med gir SX 50
har du prøvd å gi litt gass rett før du girer?
Velkommen til forumet!
Velkommen til forumet!
Er støtten nede når du gjør det? Om den ikke er det, så kan det være sensoren som sier om støtten er oppe eller nede som er gåen / ikke har kontakt når den skal ha det 
RS Tuono 125 (***SOLGT***)
FP-anlegg | RAVE 1 | 28mm gasser | 120 dyse | Pipercross panelfilter
FP-anlegg | RAVE 1 | 28mm gasser | 120 dyse | Pipercross panelfilter
Hvordan stopper den? Er det akkurat som å skru av tenninga, eller kveles den? Hvis den kveles, så er det clutchwieren din som enten er slakk, eller røket
Prøv å sett den i gir uten at motoren går, Så holder du inne clutchen og prøver å trille sykkelen. Om du får trilla den uten at bakhjulet låser seg eller at du drar med deg motoren rundt, så er det en støttesensor eller noe sikkerhetsgreier som kødder med deg 
Audi 100 2.3E 1992 C4, RS4 felger/senk
Aprilia RS 125 1998 harada replica, FP-anlegg, RAVE1, V-Force 3 og Powerfilter
Suzuki SV650S
Yamaha YZ 250 (X)
TM 125 MX
Those who are fearless may not live long, but those who are cautious do not live at all!
Aprilia RS 125 1998 harada replica, FP-anlegg, RAVE1, V-Force 3 og Powerfilter
Suzuki SV650S
Yamaha YZ 250 (X)
TM 125 MX
Those who are fearless may not live long, but those who are cautious do not live at all!
-
Fredrikoaa
- Nysgjerrigper
Har skjedd et par ganger på min Aprilia sx 50 2012. Jeg tror det er rett og slett fordi motoren ikke har fått helt startet, Setter den alltid i fri og ruser den litt før jeg setter den i gir. Har aldri hatt problemet når jeg gjorde dette.