Hei. sykkelen driver å kutter gnisten nesten etter kver gang eg har stoppa den. Det eg må gjere er å rive litt borti ledningsnettet for å få den til å komme tilbake.
Det eg ikkje forstår heilt er att koffor stopper den aldri når den er i gang ? kjørt flere tima, aldri stoppa mens motoren går ! veit ikkje om det kan være dårlig kontakt siden den kutter jo aldri menst den går ?
Mister gnisten
Mister gnisten
Aprilia RS 125 BLACK FP 07
34mm gasser (Flat Slide), 34mm innsug (V-Force 3) , jolly moto CORSA, powerfilter K"N APRILIA, R-cdi, rave 1, ITALKIT 140cc
34mm gasser (Flat Slide), 34mm innsug (V-Force 3) , jolly moto CORSA, powerfilter K"N APRILIA, R-cdi, rave 1, ITALKIT 140cc
Re: Mister gnisten
når du opplever dette, dra fram multimeter og se ohvor det ikke er størm, eneten det eller så kand u bare praye i kontaktene med wd-40 elns. og se om det hjelper
Tipper du starter den med elstart? Prøv å trillstart
Virker som at Coilen ikke får nok strøm 
Audi 100 2.3E 1992 C4, RS4 felger/senk
Aprilia RS 125 1998 harada replica, FP-anlegg, RAVE1, V-Force 3 og Powerfilter
Suzuki SV650S
Yamaha YZ 250 (X)
TM 125 MX
Those who are fearless may not live long, but those who are cautious do not live at all!
Aprilia RS 125 1998 harada replica, FP-anlegg, RAVE1, V-Force 3 og Powerfilter
Suzuki SV650S
Yamaha YZ 250 (X)
TM 125 MX
Those who are fearless may not live long, but those who are cautious do not live at all!
xavion : skulle gjort det om elstarten hadde funka. har spraya kontaktene 
joakimlt: Nei eg trillastarta den no siden el-starten ikkjje funka, den blei fucka litt etter problemmet kom (relet berre klikka)

joakimlt: Nei eg trillastarta den no siden el-starten ikkjje funka, den blei fucka litt etter problemmet kom (relet berre klikka)
Har du sjekka hvor mange volt du har på batteriet?
11 ca når den ikkje er startet, og 14 ca då den er i gang.
du kan også ta å måle ampere på pluggen, stapp rød i plugghetta å svart på blokka å prøv skriv hær hva det blir.
da må vel du ha tilgang til en ampermeter noe som ikke er så vanlig og ha i garasjen 

min RS 125 viewtopic.php?f=26&t=8305 TIL SALGS!!!!
min SR 50 Ditech viewtopic.php?f=26&t=9800 TIL SALGS!!!!
(x)min RS 50 viewtopic.php?f=26&t=9483
min SR 50 Ditech viewtopic.php?f=26&t=9800 TIL SALGS!!!!
(x)min RS 50 viewtopic.php?f=26&t=9483
Multimetere pleier å ha ampermeter funksjon
RS Tuono 125 (***SOLGT***)
FP-anlegg | RAVE 1 | 28mm gasser | 120 dyse | Pipercross panelfilter
FP-anlegg | RAVE 1 | 28mm gasser | 120 dyse | Pipercross panelfilter
Styrt på litt nå. Bytta rele og el-starten funker igjen
kjørt litt å stoppa og starta den, ser ut som det funker no får eg håpe 
kjørt litt å stoppa og starta den, ser ut som det funker no får eg håpe Aprilia RS 125 BLACK FP 07
Bra at du fikk til ihvertfall!