Driver å holder på med mellomtung-lappen for øyeblikket og er derfor på utkikk etter en sykkel.
Siden jeg er 18 år og student er ikke kapitalen for høy og jeg er derfor på utkikk etter en litt billigere sykkel, men vil helst ha noe som kan holde tritt med diverse sykkler og biler ut av et lyskryss. (Mye sportsbiler i nabolaget og et par pappagutter som jeg gjerne skulle kjørt fra på små strekker, hehe
Har drivi å sett på ninja 250r, men har begynt å tenke at denne blir for treg og igjen litt for dyr (rundt 40k)... Søkte litt rudnt på nettet og fant en video av en slik mopedlydende rs250 med relativt syk akselerasjon og toppfart. Ikke den høyeste, men nok for meg!
Fant denna doningen på finn og tenkte den så veldig grei ut, men egentlig har jeg ikke peiling i det hele tatt, så har derfor et par spørsmål til dere entusiaster

http://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... e=34625916
1. Er det verdt det? Er denne sykkelen verdig 32k?
2. Hvordan er det med slitasje og vedlikedhold på disse syklene? dyre å holde i gang?
3. Lest at disse drikker mye på mila, noen som kan si meg ca hvor mye?
4. Er det noe spessiellt jeg bør holde et ekstra øye på når det kommer til rs250n? Vanlige feil etc..
5. Er det mulig å bytte pottene til noe som lager litt "bedre lyd", slik at den faktisk høres litt kraftigere ut?
Har sendt melding til karen som selger sykkelen med en del spørsmål, får svar på disse i løpet av dagen svarte han. Kan Oppdatere med hva han svarer på evt feil osv.
Hadde satt veldig pris på svar ettersom jeg har lyst til å ha en sykkel idet jeg tar lappen!