Hei!
Jeg har et lite problem med dekket på sykkelen min, Det lekker luft fra framdekket. Jeg har sjekket etter punktering og skader men dekket ser helt fint ut.
Vist jeg pumper luft i dekket så tar det ca 2-3 dager så er det halvtomt med luft.
Trur dere det kan være ventilen?
Takk for svar:)
Aprilia RS4 125 Lekker luft fra fordekket
Re: Aprilia RS4 125 Lekker luft fra fordekket
Det er ganske kjapt gjort om det skulle være ventilen. Ta en tur innom et bilverksted eller noe, og spør om de kan stramme ventilen på fordekket ditt. 

Her skal det stå noe fornuftig.
Faren min er bilmekaniker og han har sikkert sånn verktøy for å stramme ventilen, Men han har ikke hatt så mye tid til å se på det fordi han og noen andre har nettopp åpnet et nytt firma:)
Ta en veldig våt svamp og dra/vri den opp over hele hjulet
Da ser du om det bobler
Kan bare være at dekket ikke sitter skikkelig på felgen også 
Audi 100 2.3E 1992 C4, RS4 felger/senk
Aprilia RS 125 1998 harada replica, FP-anlegg, RAVE1, V-Force 3 og Powerfilter
Suzuki SV650S
Yamaha YZ 250 (X)
TM 125 MX
Those who are fearless may not live long, but those who are cautious do not live at all!
Aprilia RS 125 1998 harada replica, FP-anlegg, RAVE1, V-Force 3 og Powerfilter
Suzuki SV650S
Yamaha YZ 250 (X)
TM 125 MX
Those who are fearless may not live long, but those who are cautious do not live at all!
Har prøvd:) Men det er så liten lekkasje at jeg ikke la merke til noen luftbobler:) Tar ca 2-3 dager så det halvtomt:)
Det var ventilen, Den er fikset nå:)
- Rakvåg
- Wannabe admin
- Sted: Sjøholt, Møre og Romsdal
- Kontakt:
Hva var galt?
Måtte du skifte ventilen eller bare strammet du den?
Måtte du skifte ventilen eller bare strammet du den?2000
- Fp-anlegg, uten blad , 128dyse, BR10EIX tennplugg, fp-snorkel, pipercross innleggsfilter, cdi-sperre tatt.
- Fp-anlegg, uten blad , 128dyse, BR10EIX tennplugg, fp-snorkel, pipercross innleggsfilter, cdi-sperre tatt.
Rakvåg: Strammet den. Det som var rart var at sykkelen var ny og har blitt lagret i en kjeller i ca en måned og da var det ikke noe lekkasje, Og to uker etter sykkelen ble tatt ut løsnet ventilen:)