Ja da var det på tide at jeg lagde meg en tråd jeg å
Jeg er 17 år og har en rekke med motorsykler sammen med min far i garasjen. Jeg går Tip VG2 kjøretøy på Hjalmar Johansen vgs. Jeg har alltid elsket motorsykler, og startet med å sitte på tanken når jeg var liten. Det er noe spesielt med de som jeg aldri klarer å slippe fra meg. Jeg prøvde å ta oppkjøring i september 2011, men strøyk så jeg må vente til mai med å ta den. :evil:
Meg og Mitoen
Jeg trudde jeg skulle ha en aprilia rs 125 mange år før jeg kjøpte Mitoen. Grunnen til dette var at jeg ikke viste om mitoen. Første gang jeg så en Mito var på Løvaas motor, jeg trudde med en gang at det var en 748. Trudde ikke det fantes noe så fint design på en 125, men jeg tok feil. Grunnen til at vi i det heletatt dro til Løvaas var at jeg aldri hadde vært der før, og at jeg skulle på teknisk museum som 12åring.
Etter 2 år endte jeg opp med en Mito 04. Jeg dro med min far ned til Larvik for å se på den. 2 dager etterpå kjøpte jeg den. Dro rett til Larvik etter jeg hadde hatt heldags i matte. Vi kjørte Mitoen hjem, og på den turen hendte det noe helt uventet, hjullagre splittet seg og endte med 3kuler og 2 lange strimler. Jeg fikset opp syklene igjen og byttet slitedeler.
Jeg må si at mitoen er en av de beste syklene og peneste lettsykler. Den har utrolig bra kjøreegenskaper og fin motor karakter. Min far har kjørt den noen ganger når alt annent hadde gått i stykker eller hadde dekk slitt ned til korden. Han trudde at den kom til å være kjip å kjøre siden den bare er 15hk, (akkuratt nå :twisted: ) Men han ble gledelig overasket.
Jeg har nå øvelses kjørt mye med mitoen, og vi får se hva jeg skal forandre på
Rød= vet ikke Grønn= Bestilt og montert Blå= Bestilt men ikke montert
Planer:
• Tyga/Jolly corsa
• Nye blinkers
• Lakke felger svarte
• Rød rimtape
• Sorte/ grå Probolts
• 34mm Gasser
• Vforce 3
• Carbon rundt instumenter og skjerm
• KTM sx 250 motor
• Armstrong skiver
Nye planer:
fikse venstre sidekåpe
fikse speil feste
sveise ny girskjalter
lakke kåper
nye blinklys
bestemme farge

Som Dere kanskje ser er ikke pappa en som liker å vaske syklene sine. Han vil at de skal se ut som om at de blir brukt, ikke bare står stille inne i en garasje.
Update:
her det noen flere bilder [/spoiler]