Dette er et arkivert øyeblikksbilde av apriliaforum.no, slik forumet så ut da det ble lagt ned. Det er skrivebeskyttet — innlogging, søk og nye innlegg virker ikke.
Det finnes andre plasser dette burde ligge: 1. Legg det i skravletopic så alle kan se. Hvorfor? Fordi det er ikke vert å lage en egen tråd fordi du har skiftet setetrekk, det er litt som å lage en tråd fordi jeg har vert os frisøren, kanskje det ser bra ut, men ingen bryr seg.
2. Rs prat Hvorfor: Dette er da en RS?
3. Skrytetråden (Ja den finnes) Hvorfor? Dette er da skryting?
Alt er bolton så lenge du har vinkelsliper og sveiseapparat
Skiftet trekket selv med stiftemaskin og god hjelp fra mamma :-) hehee... Skal fjerne de.. Unnskyld xacion eller hva du heter, skjønner ikke hvorfor du kommenterer dritt til meg? jeg er helt ny her inne og vet virkelig ikke koss jeg får dette på min egen profil, istedet for og angripe meg kan du heller hjelpe meg...
takk!!! skal begynne og bestille ... men hvordan lager jeg dette på min profil?? hheeh trenger på begge sider.. hvordan finner jeg høyre side og? men berg.. .vil bare prøve og holde den til blå og svart .. egentlig
Sist redigert av kvernis96 den 24 jul 2012, 23:03, redigert 1 gang totalt.
Istede for å skive nytt innlegg når du har lagt til ting på sykkelen din endrer første posten på tråden din, eller skriver et svar med oppdateringen din. Se igjennom tråder hvordan andre har gjort det så skjønner du tegningen!