Dette er et arkivert øyeblikksbilde av apriliaforum.no, slik forumet så ut da det ble lagt ned. Det er skrivebeskyttet — innlogging, søk og nye innlegg virker ikke.
Heei, jeg har bestilt og får en ny Aprilia SX 50 til uka! er en 2010 modell, rød, jeg ville heller ha 2010 modellen som er rød istede for å kjøpe en modell nyere som er i svart. Syntes den røde er mye tøffere! forslag til hva jeg kan gjøre med den for at den skal bli "kulere"/tøffere? har tenkt på å kjøpe rimtape, har sett bilder med det på, ser veldig kult ut! noe mere som hjelper??
Men et godt tips er vis du skal ha nye potte så skaff deg orginal potta uten noen blombering, den koster rundt 1000kr og gir et betre resultat en en trimpotte til flere tusen
Kjøp et skikkelig effektanlegg, alt etter hva du går for som trim, så tilpasser du orginale endepotten til anlegget. Sjekk Matta sin her inne. Han mener jeg har gjort det.
blir nok bare å ta ut plomberinga i originalpotta, for det er vel bare den tarmen som stikker ut av potta som må tettes? isåfall, hva mere må gjøres for å følge opp så den ikke skjærer seg??