Dette er et arkivert øyeblikksbilde av apriliaforum.no, slik forumet så ut da det ble lagt ned. Det er skrivebeskyttet — innlogging, søk og nye innlegg virker ikke.
Var ute å kjøret ein dag då plutselig turtellaren og alt av lys slutta å virka.. Men det stoppa ikkje kjøringa mi Men så etter ei lita stun så stoppa heile sykkelen og det var ikkje meir gnist... Eg kjøpte ny plugg og ny sikring. Men det hjalp på selfølgelig ikkje.. Lyse og det kom tilbake etter at sikringen blei bytta. Og så leker det girolje.. Pakningen er jo ny og det leker like vell
Noen som har erfaring med dette og vil dele det med meg ?
Det er flere sikringer, sjekk de også. Mest sannsyneligvis er det spenningsregulatoren din som er gåen hvis den spiser sikringer..
Girhuset har kontakt overflater, de må være helt rene for å bli 100% tett med pakningen. Ikke bruk samme pakning 2 ganger, men det kan gå.. Eventuellt kan du ta flytendepakning langs kanten på blokka der det lekker..
okey såg litt på det i går og då såg eg ein liten svart firkanta boks som hang å dingla bak radiatoren. var vell 4 ledningar som var tilkobla på den trur eg. men skal ta ein feilsøking i dag å se om eg finne noe feil