Dette går vell under off-topic på aprilia forum!
Men pusset opp sykkern min sist vinter, og bare vill lufte den og høre hva dere syns om resultate av den
Kopiert fra '' anonsen'' min fra forumet.
Kjøpte meg denne sykkelen etter drømmen min. Km stand var da 18 000 km. Motor ble byttet i 2006 på merkeverksted. Så motoren hadde ikke godt så utrolig langt når jeg kjøpte den. men fikk en real overhaling forde.
Sykkelen var rød når jeg kjøpte den, men ville bygge meg en sykkel som skulle skille seg ut litt, og det vill jeg tørre og påstå at den gjør den dag idag
Det som er gjort:
Lakert kåper hvite,040 nyanse. =10 000 kr
Pulverlakert felger svarte. = 1200 kr
Nye michelin pilotpower dekk = 2200 kr
Ny ''cross'' girshalt= 500 kr
Ny koso rx2 instrument= 2500 kr
Trekt om baksete til svart= 500 kr
Nye holker,clutchhendel,bremsehendel.
Ny sota vindskjerm= 800 kr
Nye orginale sp525 klistemerker= 1800 kr
Nye bremseklosser foran og bak = 800 kr
Forsterket rød o-ring kjede(rødt)+ drev foran og bak= 2500 kr
alle hjulagra i både fram og bakfelg= ca 350 kr
Ny clutch wire= 600 kr
Motor:
Nytt rådelager = 500 kr
Nye c4 bærelagre= 400 kr
Alle pakninger og simringer= 700 kr
Ny heavyduty = 800 kr
Ny polini 164 sylinder (med stempel+ringer)= 4500 kr
Ny eksosventil= 500 kr
Ny svinghulskile= gratis
Nytt Tyga performance rustfritt effektannlegg med carbon lyddemper 3000 kr
Ny Koso 34mm forgasser med d-slide stempel 1000 kr
Nytt insug
Powerfilter
Nytt battri
Totalt = 31000 kr +++
Har sikkert glemt masse men dette er værtfall det viktigste som jeg kommer på i farten. Alt dette ble gjort over tiden oktober 2009- april 2010. Sykkelen har rullet totalt 6200 km etter dette. Koso rx2 instrumente har ifølge gps en feil anvising på 1% / koso=100 km/t gps= 99 km/t med verider 2/1850.
Sykkelen har blidt kunn brukt i godværsdager. Og den har blidt vasket etter vær eneste gang den har blidt brukt! Den er også blidt polert gjevnelig.
Sykkelen er som bilder viser. Hadde en service på sykkelen nå i starten av janurar 2011, der girolje ble skiftet, kontrolerte sylinder og stempel, var i veldig god stand, men skiftet stempelringer når det først var oppe. Måtte også skifte startrelle da dette tok kvelden. Batteri ble også skiftet, men dette var reklamasjon da dette var nytt i sommer.
Det følger med div som, ny orginal sylinder.stempel,kjede,drev,strekkbolter,smøremidler,2taktsolje ,forgasser,radiator etc.
Samt MASSEMASSE kviteringer!!
Sykkelen fremstår som meget god stand.
Har ikke tenkt og selge selge sykkelen før nærmere sommeren. Men lufter den ut litt for og se ann interesen for sykkelen