Effektanlegg??
Effektanlegg??
ka effektanlegg anbefalest til aprilia rs?
Re: Effektanlegg??
Arrow 

---- 2001 RS125 --- Italkit 140cc--- Arrow --- Rave2 --- Vforce3 --- Dellorto 34mm Flatslide ----
Tyga, Jolly Moto og Jim Lomas er vel blandt de dyreste anleggene, og er vel dem som gir størst effekt på topp 

: viewtopic.php?f=26&t=9229
- FP-anlegg, Rave 2, BR10EG, 34mm innsug, V-Force 3, 34mm DellOrto Flatside, 138dyse, Uplombert luftfilter, CDI-sperre tatt - SOLGT TIL STIANAAG
- FP-anlegg, Rave 2, BR10EG, 34mm innsug, V-Force 3, 34mm DellOrto Flatside, 138dyse, Uplombert luftfilter, CDI-sperre tatt - SOLGT TIL STIANAAG
Koonge
då veit eg det 
Tyga og JL får du i rustfritt, og er de letteste effektanleggene på markedet. Det at de er rustfri er en av de tingene som får de effektanleggene til å bli mine topp to, sett bort fra effektmessig. Da er det veldig lite forskjell dersom du ikke skal ha alt det beste (trimsylinder, forgasser, reed osv.). 

Her skal det stå noe fornuftig.
Jeg liker Giannelli anlegget, har bra bunndrag, enda bedre mellomregister og et meget bra toppdrag i forhold til prisen.
Ha på noen strøk med varmebestandig lakk, så slipper du at det ruster
Dette anlegget kan jo selvfølgelig ikke sammenliknes med de dyrere anleggene når det gjelder toppdrag, men så koster det deg under 2000 kroner fra PJME også
Et anlegg som er veldig fint til hverdagsbruk, du kan fint ligge fra 4-8000 RPMs og cruise, og fra 7.500 til 11.500 RPM drar det skikkelig, så det holder i massevis til leking også. Et topp anlegg til topp pris!
I tillegg har du valget mellom tre lyddempere: Alu, Carbon og Kevlar(tror jeg).
Har klart 156 med min 06 modell med Rave 1, Giannelli Carbon, K&N filter og godt slitte drev. (16x39 dreving)
Ha på noen strøk med varmebestandig lakk, så slipper du at det ruster

Dette anlegget kan jo selvfølgelig ikke sammenliknes med de dyrere anleggene når det gjelder toppdrag, men så koster det deg under 2000 kroner fra PJME også
Et anlegg som er veldig fint til hverdagsbruk, du kan fint ligge fra 4-8000 RPMs og cruise, og fra 7.500 til 11.500 RPM drar det skikkelig, så det holder i massevis til leking også. Et topp anlegg til topp pris!
I tillegg har du valget mellom tre lyddempere: Alu, Carbon og Kevlar(tror jeg).
Har klart 156 med min 06 modell med Rave 1, Giannelli Carbon, K&N filter og godt slitte drev. (16x39 dreving)
Aprilia RS125 2006 - viewtopic.php?f=26&t=9786
Giannelli - Rave 1 - K&N Powerfilter - Boyesen - Kutta CDI - 16x40
Giannelli - Rave 1 - K&N Powerfilter - Boyesen - Kutta CDI - 16x40