Informasjon om sykkelene
Importsykkel fra Tyskland som er klin orginal med noen små riper men pen og hel, gått 13600km og har nye dekk kjede og drev, men mangler betaling av emgangsavgift på 4000kr. Denne er til salgs!
Den andre er en Sbk 2003 Mod gått 9090km, den stod oppbrukt og i deler med råderas og dårlig stand å det er denne jeg skal ha som prosjekt nå i vinter.
Deler som er kjøpt og motert(Grønn)
Deler som er på vei (Blå)
Deler som mangler (Rød)
DELELISTE
- Sylinder kitt Mitaka
- Motorpakninger
- Veivlager
- Rådelager
- Girlager
- Clutch kurv
- Bremseklosser
- Nye Dekk forran/bak
- Vindskjerm sotet/farget
- Tempraturføler
- Batteri
MOTOR Alt er blitt gjort her!
- Portet Mitaka/match portet blokk
- FP-anlegg
- 28mm Dellorto
- Boysen reed
- Åpen eksos/kuttet eksosventil
- Dyser 6mm 125,130
- Cdi bro tatt
- Struping i luftfilter innsug åpnet
- Veivlager c4
- Gir lager c4
- Paknings sett
- Simringer
- Tennplugg BR10EG
UTSEENDE
- Sykkelen skal bli hvit.
- Svarte felger.
- Svarte detaljer
- Dekaler i grønn/rød/blå
- Pusset og polert ramme
- Refleks rim tape i grønn,rød,blå eller hvit
- Dekktusj
Begge sykklene
Motor splitting, her var det stygge greier på G!
Ramme før komplett nedmontering og før polering
Polering av baksving og hovedramme / Flere bilder kommer!!
Lakkert potte og polert lyddemper
17 Nov 2012 Satte jeg i gang og porte mitaka sylinderen.
Hovedsakelig så er det rester av alu støpen jeg ville ha bort og endre noen størrelser på portene. Eksos porten ble gjort mere oval da den gikk opp på midten nede, de to små eksos portene på hver side fikk en mere rett vei og jeg tok endel her, pluss at jeg polerte opp eksosen med 800 papir er ikke ferdig en da da men
Innsugsporten så valgte jeg og gå løs på de to portene som går rett inn i skyllekanalene pga her var det mye støp og dritt som ikke var pent, og en kompis av meg pusset skyllekanalene for meg, takk Daniel ble knall bra.
Og transfer porten under sylinderen måtte flyttes 2mm til venstre da dette tydelig var en feil på både Mitaka og orginal aprilia sylinder. Og så pusset jeg opp hullene til vannkjølinga som går forbi eksos porten, og tok også skarpe kanter som går fra vannkjølinga på blokka og opp i sylinderen.
Porting av Mitaka
Eksos
Transfer
Skyllekanaler
Å såklart et bilde av den uberfete radio/kassett spilleren min med discolys, legg merke til at dette er turbo power!!=D