GoPro kræsj skade

Her poster du filmer og bilder av det du måtte ønske
Joggi96
Norgesmester
Sted: Nerlandsøy utenfor Ålesund
Kontakt:

GoPro kræsj skade

Legg innav Joggi96 » 30 nov 2012, 17:06

Hei :)

På slutten av sommeren i år var jeg og en av mine kompiser ute å kjørte med Gopro'en. Jeg festet den bare med sugekoppen på kåpen (siden) av hans yzf. Dette resulterte da i at kameraet datt av i 130+, for deretter å bli overkjørt av en buss...... :'(

Kameraet går på å alt, men lcd-skjermen er knust, den tar ikke opp lyd, linsen ble slått ut av fokus og sugekoppfestet er ødelagt (kameraet datt ut av huset). Jeg har fått justert linsen nesten bra igjen, men det blir uklart ved lengre distanser (ikke snakk om så lange avstander 10-20m+ )jeg lurte da på om dere har peiling på om linsen skal litt inn eller ut når det er uklart ved lengre avstander, og om dere evt har noen tips til lyden?

Takk. Mvh Jørgen

Brukeravatar
b3ntsen
Silver
Sted: Telemark - Siljan
Kontakt:

Re: GoPro kræsj skade

Legg innav b3ntsen » 09 des 2012, 02:33

Hør med gopro om dem vil gi deg et nytt kamera?
De pleier å være service innstilte :D

Brukeravatar
bfredrikwilhelmsen
Norgesmester
Sted: Eidsvoll

Legg innav bfredrikwilhelmsen » 09 des 2012, 10:15

vis du sender mail til gopro får du mest sansynelig et nytt, det gjorde ihvertfall en kompis av meg når den datt av :g

https://apriliaforum.torvald.no/viewtopic.php?f=26&t=10355

Brukeravatar
KnutOlav
Veteran
Sted: Fosnavåg, Møre og Romsdal

Legg innav KnutOlav » 09 des 2012, 10:35

Han har sendt mail til GoPro, men han kjøpte kameraet i butikk og finner ikke kvitteringen. Vet ikke om han får nytt eller ikke, men det skal jo egentlig ikke ha noe å si siden kameraet falt av på grunn av at GoPro festet ikke klarte å holde det. :)

Brukeravatar
Anton
Støttespiller
Sted: Varhaug, Rogaland

Legg innav Anton » 09 des 2012, 13:17

Hmm.. Mitt og falt av i 200km/t. Hvis du får nytt, skal jeg også prøve meg! Kameraet overlevde ihvertfall. :g
Her skal det stå noe fornuftig.

Joggi96
Norgesmester
Sted: Nerlandsøy utenfor Ålesund
Kontakt:

Legg innav Joggi96 » 09 des 2012, 23:34

Har snakket med Gopro, men som KnutOlav sa, så kjøpte jeg de tax free i London(alltså ingen kvittering da du leverer den inn på flyplassen og får igjen penger lik momsen) og det går ikke an å nå butikken jeg kjøpte det av.... go Pro påstår at jeg muligens har stjelt det og at de av den grunn ikke vil gi nytt. Men det er jo sugekoppen sin feil :| burde fulgt med et tau ellns for å feste kameraet ytligere om dette har skjedd med flere :s

Kan mase enda mer på de da, har serienr og alt av originale papirer, tilogmed prislappen fra burtikken, men de MÅ ha kvittering i følge dems policy. Hadde ikke vert noe problem om jeg hadde kjøpt fra Gopro.com

Gå tilbake til «Filmer og bilder»