Heihei! Jeg er ny på forumet her og jeg er ganske så "noob" når det gjelder Aprilia RS!!!! Jeg kjøpte meg en Aprilia rs 125 27. august og jeg elsker den. Men jeg var ute å kjørte en liten tur i helgen og da var det pottsmell som bare f*** og den døde ut. Det var opp til 4 pottsmeller på engang! Jeg ble nervøs så jeg startet den ikke på en liten stund (Første kvelden det skjedde). Den startet å gikk men døde ut.. jeg ga mer og mer gass når den begynte å dø, men turtallet gikk bare ned og ned. dagen etterpå skjedde d samme men da fikk jeg ikke start igjen tilslutt

jeg kunne få start noen ganger men da gikk den ikke mere enn 20 meter før den døde ut og måtte bruke 2 min på å starte den igjen.
Min far har opplevd dette på en moped han hadde og han tror det var tennpluggene som var gåen.. mens jeg tror det kan være nå med oljeblandinga i bensintanken (ja, jeg bruker oljeblanda bensin. ska koble på oljetanken til helgen å fylle på castrol olje)
Noen som vet hva det kan være??? Og værsåsnill ikke si til meg at jeg må skru ned alt i samme for å sjekke, det kan jeg rett og slett ikke (noob vettu

)
PLIS hjelp meg så jeg kan ut å kjøre snarerst som mulig
-stian