Hei.
Jeg har en norsk reg 2001 125 RS med Polini 154 ccm trim sett og Dellorto 34 MM gasser. Motoren er nylig pakket om med nye veil/råde lagre. Sykkelen er komplett.
Vurdere å selge den ut i deler da den ikke er sammenskrudd enda etter motor rep. Motor er satt sammen.
Er det stor intresse for deler til en slik sykkel..??? I såfall kom gjerne med innspill på hva man kan forvente å få for de forskjellige delen på sykkelen. Kåper og div er i ganske bra stand.
B.A
Mulig salg av RS i deler.
Re: Mulig salg av RS i deler.
har sendt deg pm 

Gmailen din? 

Har motoren gått langt?
/ Hva skal du bare ha for polinisylinderen m/stempel ? 
/ Hva skal du bare ha for polinisylinderen m/stempel ? 
: viewtopic.php?f=26&t=9229
- FP-anlegg, Rave 2, BR10EG, 34mm innsug, V-Force 3, 34mm DellOrto Flatside, 138dyse, Uplombert luftfilter, CDI-sperre tatt - SOLGT TIL STIANAAG
- FP-anlegg, Rave 2, BR10EG, 34mm innsug, V-Force 3, 34mm DellOrto Flatside, 138dyse, Uplombert luftfilter, CDI-sperre tatt - SOLGT TIL STIANAAG
Hei.
Motor selges komplett med gasser, hvis da ikke noen kjøper bare motoren uten. Forgasseren er det kø på. Begynner ikke å dele opp motoren. Men langt fra sikkert at jeg selger sykkelen i deler, det ser jo ikke ut for å være noe interesse for resten av sykkelen. Og ikke har noen kommet med noe priser på delene slik at jeg vet hva de er sånn ca verd heller, da er det ikke så lett å vite om jeg skal partere den.
B.A
Motor selges komplett med gasser, hvis da ikke noen kjøper bare motoren uten. Forgasseren er det kø på. Begynner ikke å dele opp motoren. Men langt fra sikkert at jeg selger sykkelen i deler, det ser jo ikke ut for å være noe interesse for resten av sykkelen. Og ikke har noen kommet med noe priser på delene slik at jeg vet hva de er sånn ca verd heller, da er det ikke så lett å vite om jeg skal partere den.
B.A
Etter å ha solgt endel kan jeg gi deg tall på hva du kan forvente å få basert på hva jeg har solgt. Prisene kommer jo an på standen. Men her er et utgangspunkt:
Motor komplett: normalt 3-5000,-
Kåper: Totalt 3-5000,-
Bremser: Kalippere går vanligvis for 500-700,- per stykk
Forgasser: 500-700,-
Bakre kåpe ramme: 500-1000,-
Speedometerdrev brukt: 100-200,-
Støtdempere framme: 1000,- alt etter stand
Girpedal: 300-400,-
Bremsepedal: 2-300,-
Bremsesylinder: 200-300,- pr stykk alt etter stand.
Radiator: 400-600,-
Hovedramme: 1000-2000,-
Bakramme: 500-1000,-
Det er ihvertfall prisene jeg har fått solgt ting for. Men det kommer jo an på markedet egentlig. Kan fort ta litt tid å bli kvitt alt. Og det er MYE som sannsynligvis havner i søppelet.
Motor komplett: normalt 3-5000,-
Kåper: Totalt 3-5000,-
Bremser: Kalippere går vanligvis for 500-700,- per stykk
Forgasser: 500-700,-
Bakre kåpe ramme: 500-1000,-
Speedometerdrev brukt: 100-200,-
Støtdempere framme: 1000,- alt etter stand
Girpedal: 300-400,-
Bremsepedal: 2-300,-
Bremsesylinder: 200-300,- pr stykk alt etter stand.
Radiator: 400-600,-
Hovedramme: 1000-2000,-
Bakramme: 500-1000,-
Det er ihvertfall prisene jeg har fått solgt ting for. Men det kommer jo an på markedet egentlig. Kan fort ta litt tid å bli kvitt alt. Og det er MYE som sannsynligvis havner i søppelet.
Aprilia rs125 '00 replica
Takker...dette var nyttig info.