Øke effekten på Aprilia Mojito Custom 2007
Øke effekten på Aprilia Mojito Custom 2007
For en fyr som kan null om motor - hvordan kan man på enklest mulig måte øke effekten litt på denne mopeden? Og er det noen som vet om noen som kan gjøre det? På forhånd takk for svar!
Re: Øke effekten på Aprilia Mojito Custom 2007
Hei, og velkommen til forumet!
Det er vel å ta diverse plomberinger. Du finner sikkert en i eksosen, og en i luftfilterboksen. Hvis du vil ha mere fart, kan du kjøpe deg andre vekter
Men er dette 2takt eller 4takt?
Det er vel å ta diverse plomberinger. Du finner sikkert en i eksosen, og en i luftfilterboksen. Hvis du vil ha mere fart, kan du kjøpe deg andre vekter
Men er dette 2takt eller 4takt?
: viewtopic.php?f=26&t=9229
- FP-anlegg, Rave 2, BR10EG, 34mm innsug, V-Force 3, 34mm DellOrto Flatside, 138dyse, Uplombert luftfilter, CDI-sperre tatt - SOLGT TIL STIANAAG
- FP-anlegg, Rave 2, BR10EG, 34mm innsug, V-Force 3, 34mm DellOrto Flatside, 138dyse, Uplombert luftfilter, CDI-sperre tatt - SOLGT TIL STIANAAG
HPro, Dette er en scooter..
Ville startet med å fjerne variatorringen. Hvis du ikke ønsker å skru selv, kan du høre med et lokalt verksted hva de skal ha for å fjerne en variatorring.
Ville startet med å fjerne variatorringen. Hvis du ikke ønsker å skru selv, kan du høre med et lokalt verksted hva de skal ha for å fjerne en variatorring.
Har ikke scootere plomberinger i luftfilterboks og eksos da? 
: viewtopic.php?f=26&t=9229
Finnes jo effektanlegg til scootere også, men ville he startet med variatorringen og andre sperrer