Hei.
Jeg heter Harald, er 16 år og kommer fra Kolbotn. Tok mopedlappen på dagen i fjor og begynte å kjøre på en scooter jeg kjøpte av kusina mi, en Kymco super fever elns

Men ettersom folka i klassen tok lappen og jeg fikk prøvd noen andre sykler fant jeg fort ut at jeg trengte noe med gir sjæl.. Tok ikke mange dagene på finn før jeg fant meg en 2003 Tuono 50cc (som en kompis av meg allerede hadde). Tenkte det var kult å cruise rundt med han på samme sykkel

Så i Juni 2012 bar det opp til Østre Toten for å kjøpe sykkel. Fattern var bortreist og muttern hadde ikke hengerfeste, så endte med at jeg kjørte sykkelen hjem derfra.. Dro kl. 20.00 ca fra Toten og var kjemme sånn rundt 02.00.. Å kjøre orginal moped 6 timer om natta er ikke å anbefale
Begynte så på VG1 TIP og fikk enda mer interesse for alt som hadde motor, selv om utseende alltid har vært viktigst for meg.. Da jeg da fikk sjansen til å gjøre noe med sykkelen gjennom at vi hadde prosjektuke på skolen så satte jeg i gang og jobba som søren

tenkte å legge ut ett innlegg for hver dag også får dere si hva dere syntes.. Skal innrømme at 2003 Tuono ikke er den peneste sykkelen orgianal, men etter at jeg så MrA sin her på forumet så skjønte jeg at det gikk ann å gjøre den til den kuleste sykkelen på skolen uansett
Sykkelen da den var ny, og da jeg kjøpte den:Dag 1 av prosjekt uke på skolen:Dag 2 av prosjekt uke på skolen:Dag 3 av prosjekt uke på skolen:Dag 4 av prosjekt uke på skolen:Dag 5 av prosjekt uke på skolen: