Hallo, Skal snart ta rsn ut på veien igjen, og kjøre inn alt men er lei av at den "spiser" plugger!..
Har stilt Oljepumpa strek mot strek, den plugga blir svarte og sykkærn bare stopper. byner å bli rimelig lei av og må kjøre rundt med 3 plugger i lomma + stålbørste.
kjører med BR10EG men har også prøvd med 9er plugg, har kosta på den en del nå så vil gjerne at den skal gå.. Vil ikke stille pumpa for mye ned heller nå som jeg har bytta alt i motorn utenom veiva! siden det blei rådebank og den skjærte seg, så har nå 140cc Italkit, 165dyse,FP anlegg,fjerna plombe i luftfilteret, kappa eksosventil.
kjøpte ny 10'er plugg når jeg bygde opp igjen motorn men den sota ned da også..
Er det Oljepumpa som gjør det?
Spiser plugger?
Spiser plugger?
Aprilia RS 125 GP-1 2002
BMW E36 320i 1991
x- Honda CR 80 1985

BMW E36 320i 1991
x- Honda CR 80 1985

Re: Spiser plugger?
Koble i fra oljepumpa og prøv å blande olje i bensin tanken
Husk å tett igjen der du kobler i fra
Husk å tett igjen der du kobler i fraOnly one thing sweeter than the sound of a two stroke, and that's the sound of a two stroke passing a four stroke.
Once you go braaaap! You never go back!
Once you go braaaap! You never go back!
Kjøp deg en skikkelig BR10EIX Iridium plugg. Ellers er det viktig med høykvalitets-fullsyntetisk olje og at ikke bare den er dyset rett, men har rett blanding på mindre gass (tomgangsdyse, dysenål str. osv.) 

---- 2001 RS125 --- Italkit 140cc--- Arrow --- Rave2 --- Vforce3 --- Dellorto 34mm Flatslide ----
Dys ned den får for mye bensin når pluggen er svart. Prøv med 160 

hadde 170 dyse først, så bytta til 165, har ikke hatt noe problemer enda så
nåla står stilt på det øverste nå 
nåla står stilt på det øverste nå 
Aprilia RS 125 GP-1 2002
BMW E36 320i 1991
x- Honda CR 80 1985

BMW E36 320i 1991
x- Honda CR 80 1985