Er på tide å få gjort det som er igjen med sykkelen får den blir satt ut nå, så kom jeg på at den er utrolig tung startet når den er kald. kan godt stå og prøve i 5 min før jeg får start.
Har også opplevd at når de som er vant med 4 takt har kjørt den og klart å kvele den så må den trill startes eller den må stå og bli kald igjen før den kan startes.
Har sett på pluggen å den ser grei ut, men skal bytte til en br9eix fra br10eg uansett.
Noen som kan hjelpe meg?
Start problemer
Re: Start problemer
Hvis sykkelen din er original så kan du ikke ha større varmeverdi på pluggen enn 9. Altså, du kan ikke bytte fra BR9ES til BR10ES/IX f.eks! 

: viewtopic.php?f=26&t=9229
- FP-anlegg, Rave 2, BR10EG, 34mm innsug, V-Force 3, 34mm DellOrto Flatside, 138dyse, Uplombert luftfilter, CDI-sperre tatt - SOLGT TIL STIANAAG
- FP-anlegg, Rave 2, BR10EG, 34mm innsug, V-Force 3, 34mm DellOrto Flatside, 138dyse, Uplombert luftfilter, CDI-sperre tatt - SOLGT TIL STIANAAG
Hvis sykkelen er helt orginal, og plombert skal du ha en 8'er plugg. (Correct me if I'm wrong..) 

Står et FP anlegg, rave 1, cdi sperra er tatt og et K&N powerfilter på.
Ingen som har noen tips om hva det kan være?
Sjekk pluggen, luftfilteret, og eksosen.
Pluggen skal være sjokoladebrun.
Luftfilteret kan være tett/fuktig, ta det inn, vask det, og la det tørke godt, og prøv igjen.
Hvis den fortsatt er tungstartet, og kanskje litt daff på visse turtall kan det være mye sot i svanehalsen, det kan du få ut ved å brenne det vekk med bensin og trykkluft.
Pluggen skal være sjokoladebrun.
Luftfilteret kan være tett/fuktig, ta det inn, vask det, og la det tørke godt, og prøv igjen.
Hvis den fortsatt er tungstartet, og kanskje litt daff på visse turtall kan det være mye sot i svanehalsen, det kan du få ut ved å brenne det vekk med bensin og trykkluft.
-