Har en RS50 (fra 03, så med AM6 motor) som begynte å kødde i går..
Har aldri hatt mekaniske problemer med den før, men i går så skjedde det et par ganger at sykkelen plutselig bare døde.. Jeg kjører bortover og plutselig synker turtallet, og selv om jeg gir gass skjer ingenting.. Prøver å gire ned osv.. men fortsatt ingen respons når jeg gasser.. Jeg tenkte det var rart, men fikk start igjen og kjørte videre.. Det skjedde en gang til på turen i går, men tenkte bare, det går sikkert bedre i morgen..
Meen, tok grundig feil.. Etter to minutter ca.. døde den, brukte et par min på å starte den og så kjørte den i to min igjen.. sånn fortsatte det igjen og igjen.. og etter at den hadde stoppa en 5, 6 ganger så døde den helt og ville ikke starte igjen.. Har prøvd å trille i gang også, men den tenner ikke.. (virka som om den kjørte litt lenger om jeg hadde choken på fullt om det skal ha noe å si, men hjalp ikke å sette den på når turtallet sank..)
Kompis av meg som mente det var noe med bensintilførselen, enten tull med slangen, forgasseren eller bare vann i bensinen.. Var oss dama i går så sykkelen sto ikke under det flotte trekket sitt
Håper noen har mulighet for å hjelpe meg!