Aprilia rs 125 2007 stempel og sylinder!
Aprilia rs 125 2007 stempel og sylinder!
Hei, leverte sykkelen på service, og so sa eg det att sykkelen går ikkje sann som den skall, den går bare 102-110 på flat veg med medvind, og drege dårlegt iforhold til andre aprilia 2 takta eller andre sykkla. og idag ringte eg opp og sporte kor det gjekk, da va servicen ferdig og han sa for og fikse det at den ska gå orginalt må han skifte stempel og sylinder, og det kom til og koste 5-6000,- det va dyrt!! og han sa det va slitasje på stempel og sylinder, kunne hende det varte dinna sesongen. so jeg lurer på om det er en grei pris eller om det finnest billigare, og om det er lett og bytte sjølv? om so kunne noen lagt inn noen linker
det er en aprilia rs 125 2007 modell og får jeg mer effekt av en trim sylinder? om so legg inn link til trimm sylinder
vill ha litt mer power
Re: Aprilia rs 125 2007 stempel og sylinder!
Dette er bare sot i eksosanlegget, og dette kan du brenne ut med litt bensin nedi og en fyrstikk, da skal den gå som før
(Da snakker vi om ekspansjonskammeret, den delen som eksosanlegget utvider seg på, og den må selvfølgelig være tatt av sykkelen
)
)RS Tuono 125 (***SOLGT***)
FP-anlegg | RAVE 1 | 28mm gasser | 120 dyse | Pipercross panelfilter
men dei sa at det var slitasje på sylinder og stempel? so det er det mest sannsynligvis ikkje? og nor eg har kjørt en god del, og sstoppper, so er eksospotta glod rød kan det vere att det er sot i eksosen?
Hva mener du med at eksospotta er glodrød?
Mitaka - Flatslide 34mm - RAVE 2 - FP anlegg - Uplombert luftfilter - Vforce3 reedventil - CDI sperra tatt
Aprilia RS 125 '98 mod - SOLGT
JA!
RS Tuono 125 (***SOLGT***)
inni eksos røre er det glodrøtt, men nor dei sei at det e sylinder og stempel, er det bare tull?
Tror det ja. Må vel være noe annet som kan for dette.. Gjør som Riccird1 sier og tenne på eksosanlegge når det er av for å brenne vekk soten .. Da går den over 140 

Mitaka - Flatslide 34mm - RAVE 2 - FP anlegg - Uplombert luftfilter - Vforce3 reedventil - CDI sperra tatt