jeg har et par problemer med sykkelen min
å viss det er noen som har link eller tips til hvor jeg kan kjøpe div ting eller tips for å fikse det så hadde det vært fint om dere hadde lagt igjen en liten kommentar
1. temperatur måleren virker ikke. den virket før helt til jeg skiftet stempel å etter det virker den ikke. den gikk opp å ned hele tiden i førstningen, men nå viser den ingenting.
2. den ene fot støtten til passasjeren sitter fast. den vill ikke komme ned uansett hva jeg gjør. tror det er et kulelager i festet som er blitt ødelagt ?
3. girspaken er bøyd og jeg skulle hadd en ny
4. den ene ledningen som ikke er festet med skrue på den lille knappen på venstre side av styre er revet av.?? den lille knappen til dascbordet. + at hele den elektroniske delene på venstre side av styre er løs. kan vri den fram og tilbake. er veldig irriterende fordi sjokken er vanskelig å skru av og på med en arm.
5. hadde en liten velt med sykkelen slik att jeg skulle ha hadd en ny side kåpe, men jeg finner ikke noen som er ferdig lakkert. har sett på ebay, men der er de ikke helt lik.
6. det lekker mye girolje av sykkelen, må nesten fylle på hver andre dag.
7. det ryker veldig mye av potten. hvit røyk, lukter ikke noe svidd av den eller noe.
8. clutch wieren røyk nylig. noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en ny ?
og til slutt. viss jeg ikke bruker for mye penger på nye deler så har jeg tenkt å kjøpe på et nytt eksosannlegg.
lyden er fin, men jeg vil att den skall være litt høyere og litt mere skarp viss dere skjønner.
noen bra tips på hvilket merke jeg burde velge og hvilken side jeg burde se på anngående pris og kvalitet.
ellers er den fin å kjøre og det er ikke noe problem bortsettfra att clutch wieren røyk nettopp. men før det har den gått helt normalt og jeg klarer 160km/t på flat asvalt.
men akkurat fra jeg står i still og til jeg tar ivei er det veldig dårlig aks. må ha mye gass å slippe clutchen sakte. men med en gang jeg har fådd den litt i fart så drar den som bare det. i alle girene i sånn passe høyt turtal.
men er småting jeg ville fikse på i vinter så den er klar til neste sommer
håper noen har svar på noen av det jeg spørr på