Noen problemer (FP aprilia rs125)
Noen problemer (FP aprilia rs125)
Har en rs (08)med noen problemer... sykkelen er fullpower men den går ikke mer enn 140+/-, gikk rundt 170 før når bruttern hadde den, tenker at kanskje eksosanlegget har sota? Hvis jeg slepper gassen når sykkelen ligger på rundt 8k rpm, så hakker den noe sinnsykt fra 6-4k (hele sykkelen hakker så du smeller familie-juvelene i tanken) kan det være noe galt med balansedrevene? også hvis jeg har kjørt sykkelen litt hardt og stopper jeg i et lyskryss eller noe, så blir turtallet stående på rundt 4k rpm i kanskje 20sek, før det faller til rundt 1.8k, tenker at det kan være falsk luft som forårsaker det? også er den j*vlig tungstarta selvom jeg har iridium plugg, må ha på choke og stå å holde starteren flere ganger i 5+ sekunder før den starter. har vært sånn helt siden den var på askim MC. jeg fraråder folk å sende sykkelen sin inn ditt. sykkelen min hadde vært der på service, så fikk jeg ikke kjørt mer enn 2 minutter før den skjærte seg (fikk heldigvis reklamasjon på det, så jeg måtte ikke betale en krone). men jeg tipper at dem har gjort en møkka jobb med vilje på sykkelen ettersom at jeg ikke betalte dem for det og jeg var ikke akkurat særlig blid når jeg snakka med dem.. konge hvis noen av dere gutter/jenter gidder å gi meg noen visdoms ord på hva som kan være problemene med sykkelen. 

Re: Noen problemer (FP aprilia rs125)
Hvis et godkjent motorsykkel verksted har forårsaket disse problemene så må du gå til sak. Du har trossalt KRAV på at alt skal være dønn strøkent etter du har levert inn sykkelen på et verksted for at de skal fikse feilene, og ikke lage nye 

Mitaka - Flatslide 34mm - RAVE 2 - FP anlegg - Uplombert luftfilter - Vforce3 reedventil - CDI sperra tatt
Aprilia RS 125 '98 mod - SOLGT
Aprilia RS 125 '98 mod - SOLGT