Hei! Jeg har en Aprilia RS 125, 2006 mod. Er ganske ny med sykler så har ikke så god kontroll.
Under tanken, er det 4 slanger. Noen går ned i forgasseren og noen er til lufting, kan jeg tenke meg. Problemet her er at alle de 4 ledningene henger løst (ifra tanken) og jeg vet ikke hvem som skal hvor.
Kunne noen ha fortalt litt, og kanskje vist med bilder hva ledningen som skal hvor?
Aprilia RS 125
-
311benjamin
- Fersk
- Sted: Arendal, Aust-Agder
Re: Aprilia RS 125
Jeg har en 03'modell, så jeg har bare tre slanger. Men iallefall så er det den som går fra bensinkranen som er til forgasseren mens de 2 (3) andre som kommer fra siden av tanken under tankkåpen er til lufting. Kanskje litt kronglete forklart, men håper det hjalp 

Aprilia Tuono 125 Streetfighter
viewtopic.php?f=26&t=10463
|FP-eksos (underveis)|Dellorto PHBH 28|Pipercross Conefilter|Carbon Reeds|Kuttet CDI|Fjernet eksosventil (underveis)|
|FP-eksos (underveis)|Dellorto PHBH 28|Pipercross Conefilter|Carbon Reeds|Kuttet CDI|Fjernet eksosventil (underveis)|
-
311benjamin
- Fersk
- Sted: Arendal, Aust-Agder
Re: Aprilia RS 125

Du skal koble til bensinslangen til inntaket til høyre (den uten slanger eller vaiere koblet til)
Aprilia Tuono 125 Streetfighter