Heisann
Har kjøpt meg ny sykkel og er svært blond på dette området. Batteriet var ganske tomt så jeg ladet det opp igjen og skulle starte den i stad og den ville ikke starte. Jeg prøvde 3-5 ganger men tør ikke holde den så altfor lenge på starteren bare 5-10 sek maks. Så noen som vet hva problemet kan være? Ny plugg kanskje?
Får ikke startet rs125
-
JonnAdrian
- Fersk Racer
- Sted: Hønefoss, Buskerud
Re: Får ikke startet rs125
Prøv å trill den i gang. Ny plugg er billig og ofte årsaken til at sykkelen ikke starter. Du kan sjekke om pluggen har gnist først og fremst da. Dette gjør du ved å skru ut pluggen, sette på plugghetta hold pluggen inntil gods og prøv å start. Da vil du tydelig se om pluggen gir gnist eller ikke. 

09' Aprilia RS125 Spains No. 1 FP-eksos
07' Aprilia RS125 FP (vraket)
92' BMW 318IS M-Tech
07' Aprilia RS125 FP (vraket)
92' BMW 318IS M-Tech
Startgass... er trossalt en trimma RS du kjører.. når den har stått en stund vil den bli litt tungstarta.. 

Suzuki GSX-R 600 K6 - Ford Focus 2010
Da venter jeg på ny plugg siden de ikke hadde inne akk nå.. Skal se på det med stargass, btw er ikke sykkelen min trimma..
Var det ikke du som kjøpte gamle Marius Larsen sin..? Isåfall den har vært trimma.
Suzuki GSX-R 600 K6 - Ford Focus 2010
Jojo sånn ja, den har vært trimma ja men er org nå
Ahh ok
nei prøv med startgass før plugg.. er bare at den har stått litt tenker jeg:)
nei prøv med startgass før plugg.. er bare at den har stått litt tenker jeg:)Suzuki GSX-R 600 K6 - Ford Focus 2010
Nå maler den som en katt igjen 

Prøvde med ny plugg, men har startgassen stående