Slik ser altså sykkelen ut idag:

Jeg heter Torbjørn og er 16 år.
Kjøpte denne sykkelen som et rep. objekt fra Skype for noen uker siden, og fikk den hentet fra Bergen for ca. 1 uke siden.
Sykkelen har for øyeblikket bare gått 6551, noe som er relativt lite. Som dere ser er den ikke helt strøken, og det er nok mye som må gjøres før den blir fin igjen.
Heldigvis har jeg god tid til jeg får lappen (som er i Mai) så den blir nok strøken innen den tid
Mer har jeg ikke å si om den, uten om at det er det kosmetiske og lysene som mangler. Mekanisk er den veldig bra, annet at den kan være tungstartet når den er kald.
Bildene taler for seg selv:

Dette var det eneste utenom salgsmelding som fulgte med motorsykkelen:

Planer:
- EvoTech Skiltoppheng
- Svart Vindskjerm
- Nye originale barends/styrevekt (de gamle er skrapt og kommet rust på).
- Rød eller kanskje tricolor rimtape?
- Nytt komplett kåpesett (Alitalia)
- Høyre blinklys fremme
- Venstre blinklys fremme
- Høyre speil
- Venstre speil
- Ny framskjerm
- Tyga performance karbon deler
- Bremsehendel (skrapt)
- Felgtusj
- Ny framlykt
- Røde ventilhetter
- Svart lakkering av felgene (Plasti dip for bevaring av dem)
- Diverse skruer
- Xenon kit
- Sleeve plug
- Lakkering av svanehals
- Fikse rusten generelt
Ingenting har foreløpig kommet, har bestilt noe av det men må vente til neste lønning for å bestille mer
.Om dere ser noe annet som jeg mangler eller tips til styling så si gjerne ifra. Det blir satt stor pris på!
Trim har jeg ikke vurdert enda, men det kan fort komme på etterhvert.
Tips meg gjerne også om de billigste nettsidene til deler for sykkelen, og om det finnes noen instruksjonsbok til den?
I morgen ser jeg ikke bort ifra å ta en grundig og ordentlig vask med polering, sykkelen så absolutt ikke fin ut da jeg fikk den levert. :/
Stor update:
Beklager for å ha vært inaktiv de siste månedene, jeg har vært ganske så travel de siste månedene.
Jeg har imidlertid fått gjort stor fremgang på Aprilia'n, og mangler bare noe småplukk som skal utbedres til sommeren. Jeg vil påstå at jeg har 50% arbeid igjen for at den skal bli perfekt i mine øyne
Grunnen til at jeg lager denne updaten, er fordi jeg har støtt på et problem. Problemet er at Framskjermen ikke passer til skrufestene til fremgaffelen. Jeg vil forklare dette grundigere gjennom bildene.
På alle 125-RS'ene (2006-11) som jeg har sett, ser jo venstre fremgaffel slik ut:

Slik ser nå min ut da:

Slenger på et bilde til.

Ikke en dritt å feste med her.

Har i stedet ett skruefeste her.
Ser nesten ut som fremgaffelen passer for RS50 framskjerm? :S
Bortsett fra dette, går alt som planlagt. Kåpesettet havnet vel på rundt 4000,- som ble kjøpt på Ebay. Er veldig fornøyd sålangt, men måtte litt tilpassing som f.eks på tankkåpen for at den skulle se perfekt ut. Frontlykten kjøpte jeg ny til en rimelig pris på Oemparts.no som jeg handlet via email og fikk på postoppkrav (må bare si jeg er veldig fornøyd med kundebehandlingen der). Om ikke lenge, helst til våren ser jeg frem til lakkere felgene. Er usikker på hvilken farge, kvit, rød eller svart?
Slenger på noen bilder om hvordan den ser ut idag:

Dårlig bilde, men man ser at skiltoppheng er på plass
Frontlykten var veldig enkelt å montere og koble i, men er det meningen at det bare skal lyse i én av lyktene? Evt. hvordan kan man få det til å lyse i begge?
Setter pris på alle tilbakemeldinger.

Uansett, skal si det føles jæævlig kjipt å ikke ha lappen eller noenting når jeg faktisk er 16 og har muligheten til det, ikke har jeg heller fått kjøretimer hos han fordømte lærern!!
Jaja, skal bli artig å kjøre skikkelig med sykkelen for første gang på 5 år.