Var og hentet min første Aprilia RS 125 ( 2000 modell ) i går ( noe jeg har drømt om i mangen år
), så er jeg små klein på dette området foreløpig.Så har en del spørsmål, som jeg håper noen vil ta seg tid til og svare på
Har surfet litt og søkt litt på siden, men følte det hadde vært hyggelig med min første post her, eller rettere sagt, jeg fant ikke svarene
1. Syns sykkelen går veldig godt, og føler den er trimmet ( noe eier mente den ikke var/er), er det noe måte og finne dette ut på? Sykkelen går 140 km/t på flaten, og er ikke problem og dra 80-120 km/t opp en grei stigning ( tipper 6-8% ) med en fører på ca 100kg.
Har sjekket CDI boksen, og ser ut som det er fylt med egen silikon der ( dette er vel egentlig ikke trim ).
2. Det ser ut som det er noen som har sveiset på eksosen ( rett før den klompen på svanehalsen ), visst innmaten er fjernet, vil en da få noe mer guff med ett effektanlegg? Eventuelt hva annbefaler dere som kan dette?
3. På venstre hendel er det en knapp helt nederst, hva er den til?
4. Hva er det forskjellige knappene på speedometeret, og hva vises/kan vises i det digitale instrumentet?
5. Er det noe spesielt jeg bør sjekke/passe på med denne modellen?
Så til slutt vil jeg bare si tuuuusen takk till dere som tar dere tid og svare en tulling som meg

Håper det hjalp litt i alle fall! Er mange på forumet som vet mer om dette, så de får bare spytte inn noe hvis det er nødvendig