Dette er et arkivert øyeblikksbilde av apriliaforum.no, slik forumet så ut da det ble lagt ned. Det er skrivebeskyttet — innlogging, søk og nye innlegg virker ikke.
Hei, sliter med å få Aprilia RS 2010 modellen min opp i turtall. Har ikke greid å få den over 9000 omdreininger og bare 110-115 km/h på flata. Noen som har teorier/ideer på hva som kan være feilen? Burde vel gå fortere enn dette og få mye høyere turtall? Alt er originalt på sykkelen Takk på forhånd.
Det første du kan prøve er å brenne ut soten av eksosanlegget siden du har TPS gasseren så vil ikke all bensina sleppe seg ut om jeg husker rett og du får et eksosanlegg som er sota ihjel..
Hvis du ikke skal kappe den og sveise igjen så bør du kjøpe ny potte. Eller, hvis du virkelig vil ha den vekk er det muligheten du har. Hjelper ikke å bare tette røret ytterst, det vil fortsatt drepe litt effekt.
Skal vel bare drille boksen om du skal ha rave ? Skal ta luftfiltersperra 145 dyse? Har bestilt 135-138 dyse, for det står jo 132 på originalt og ved å bare ta luftfiltersperra trenger man vel ikke 145? Syntes dette var utrolig mye ?!
det er bare å sjekke om pluggen er brun eller hvit, om den er hvit så får den lite og er den brun så får den nok eller for mye så det er bare å teste! min går fint på 145, får kanskje litt mye, men venter på eksosanlegg osv. da må jeg jo dyse om igjen uansett
Jaja, får prøve med 138, men du fikk bra med turtall etter at du borra CDI' en altså? Har du ravekit montert på forresten? Lite tips: skriv en signatur med oppsett så resten av forumet ser det